Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Borse från hans knasiga min och ögonen *s* inte den bästa bilden. Här nedan sitter han i en standard duo vagn.

En Hesba som är stadard stor om man jämför med Emmaljunga, Brio etc.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    ANgelina: Shit vad snyggt det var med brun/orange....måste genast byta tillbaka till den kombon. Har den orange nånstans i förrådet....
    Har kört brun/brun så länge nu att jag tröttnat.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-05-22 12:22:08 följande:
    Men, va lite hesban ser ut
    Knasigt lr hur.....han får inte plats att sitta, han kommer inte ur vagnen utan hjälp och får inte plats under sufletten lååååånga vägar. Att lägga sig ner vore ju bara farligt. Han skulle trilla ut på huvudet
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Ser ni hur mycket gladare min son är i Cameleon VS hesban *asg*

Maken brukar skoja att när dottern inte vill sova i Hesban att hon är sur för att hon måste sova i en så ful och blekt vagn *s* Jag tänkte ta den till dagis en gång då hon sov. Maken blev helt häpen och tyckte att jag var galen. Ska man lägga en förmögenhet på en vagn och sen ska man få skämmas när ungen åker i en sketaful Blocket vagn som dessutom är blekt..... *asg* jag fick snällt flytta över dottern i sin Cam.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Angelinah skrev 2008-05-22 12:27:38 följande:
    Åååå nu fick jag katvig dynan åxå Vilken dag det blev!!!
    *avis* jag måste nog oxå ha en katvig dyna....min semesterbudget krymper och krymper *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Angelinah skrev 2008-05-22 12:33:40 följande:
    Ja, det finns en del "måsten" med Buggan öh Jag MÅSTE ha offwhite till detta nu!!!
    mmmmm vad snyggt till det bruna.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Trixabus skrev 2008-05-22 15:10:32 följande:
    Vilka återförsäljare finns i Sverige, Skåne?
    kika på www.bugaboo.com och väld den stad eller ort där du söker återförsäljare.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    sofie3 skrev 2008-05-22 15:20:38 följande:
    Är den röda canvas klädseln klarröd????
    Ja det tycker jag iaf.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Satu skrev 2008-05-22 15:30:20 följande:
    Jag har precis lagt in lite bilder på min cam (sandbas, röd canvas) med massa rött utrustning, kolla så kan du ser lite rött.... Ja den är alltså klarröd....
    Sketasnyggt!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 16:35:08 följande:
    Nu har jag lagt in två nya bilder på been i bildtråden ist
     vad fin den är..... vill oxå ha rosa suflett till min Bee *skriver på önskelistan*
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13