Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 13

Acke skrev 2008-05-16 13:47:18 följande:
    Ja, det kändes bra...Men det känns också som att det finns ganska många Bugaboos till salu nu, så du borde kunna få ett liknande pris. Håll utkik!
    Min väninna var på jakt efter en beggad bugga men alla annonser som hon svarade på var redan sålda men låg kvar på Blocket. Hon var super irriterad hon hittade en till slut.

Röd bas + svart canvas med röd åkpåse och svart parasoll = 6300
    Vagnen var nästan 2 år men canvasen var helt ny likaså parasollet.

Hon är såååå nöjd!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-05-16 13:53:27 följande:
    Jag förstår inte varför man inte plockar bort sina annonser när det är sålt!?Mailade på en annons på blocket för ett tag sen på flera lexington grejer och fick svar tbax ganska snabbt att det tyvärr va sålt. Annonsen va flera veckor gammal.Varför liksom bry sig om att svara men inte plocka bort den!?
    Ja konstigt.
    Vi var ute efter en dagbädd till dotterns rum. Blev superglad då det fanns en massa att välja på men samtliga var SÅLDA annonserna låg alltså kvar veckor efter att de blev inlagda.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Trojka skrev 2008-05-16 15:23:01 följande:
    Har fått höra av säljare och av många andra att Been bara går att fälla ihop med sittdelen framåtvänd, det stämmer ju inte. Såg precis en video på youtube att det går. -lycklig- Ännu ett + till Been!
    Klart det går. Lätt som en plätt. Det gör vi flera ggr om dagen då sittdelen är vänd emot oss hela tiden.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Trojka skrev 2008-05-16 15:44:27 följande:
    Ja se där. Jag är såklart glad över att det går, men varför är det så många som säger att det inte går?
    För att de inte vet hu rman gör
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    änglamamma skrev 2008-05-16 16:08:34 följande:
    provar igen ...en fråga tille r experter *L*... skall ev hämta hem en beg cam 07 på söndag (överlycklig)o undrar om d bara e bb´s egna ståbräda som passar,,,,eller någon som har av annat märke???tack på förhand// jenny
    Jag tror att det finns ngn anna bräda som passar men vet ej vilken modell. De vanligaste passar ej då "pinnen" är så tjock på chassit. Kul med en ny vagn
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    sommarfluga skrev 2008-05-16 17:39:07 följande:
    Hoho allihop! Nu kommer jag med en ny fråga... Om jag har fattat det rätt så går det att köpa basklädsel separat till Cameleon. Kan man köpa allting ihop (varukorg, sittdel & liggdel) eller går det bara att köpa var för sig?
    Man måste beställa dem var för sig. Det finns inga färdiga paket.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    chokladmamma skrev 2008-05-16 21:01:11 följande:
    Hej igen..har skrivit någon fråga till er bugabooproffs innan. Här kommer en ny...har nu efter lite övervägande nog bestämt oss för att beställa en bug cam från bt. Det vi funderar på är om vi verkligen behöver vinterhjulen?? beräknad födsel är i oktober, vi bor i stan men vill gärna kunna ta en tur i "skogen" (typ löpslinga eller finare skogsväg) utan större problem. Ska vi skippa snöhjulen nu och köpa dem senare om vi märker att de behövs?? Vad skulle ni ha gjort..om ni var lite halvsnåla??
    Jag skulle köpa dem om du känner att du behöver dem vid ett senare tillfällle. Inte säkert att du faktiskt tar dig en tur i skogen med en bebis iaf
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Acke skrev 2008-05-17 09:41:41 följande:
    En fråga till...GÅR det att montera liggdelen åt fel hållpå ramen ?Har titta å tittat men jag tycker att det är svårt att se skillnaden.. Nu har jag nederdelen av liggdelen åt samma håll som fötterna/nederdelen av sittdelen ska vara åt...Å dte borde ju vara rätt?!
    Ja det är rätt. Om liggdelen är lite sne åt vänster så har du spänt kardborrebanden hårdare på ena sidan än andra. Testa att ta loss och sätt på igen.
    Ang kroken. Det sotter en krok på undersidan av den klämman. Du måste ta loss den och skruva på den svarata plastdelen för att få fram kroken åt rätt håll.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    http://www.tradera.com/Bugaboo_Gecko_startpaket-auktion-64830113

Fin
    EJ MIN ANNONS
    Emmsan skrev 2008-05-17 09:56:48 följande:
    godmorgon tjejer.. hade ju lite strul igår med killen i sthlm som endast hade en bild på sin vagn o ville ha pengar i förskott på sitt konto innan han skickade den.. jag mailade honom igårkväll igen o sa att vi får hoppa över om vi inte får fler bilder samt mer personuppgifter!! hade gett upp den vagnen men fick svar att han minsann kan ordna fler bilder ;) tänds ett hopp juh.. men nu va jag hård o undrade om det inte skulle vara bäst för oss båda om han skickade med bussgods mot efterkrav dvs jag betalar när jag löser ut den.. då kan jag ju tom öppna paktet o kolla på den innan .. då vågar man väl köpa eller?????
    Ja bussgods mot efterkrav är bäst eller blockets betal service som släpper pengarna när du mottagit och godkänt varan.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-17 10:08:32 följande:
    föressten är 5700 för en 06 dyrt??? ny i denna jungeln juh hehe
    Jag tycker allt hänge rpå skicket. Hur fin är vagnen och om topptyge är bytt. Min väninna köpte precis en 06:a för 5800 men topptyget var nästan helt nytt och den var i jättefint skick.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13