Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Lille Mammsen skrev 2008-05-19 12:00:32 följande:
    Kajsan! Behöver KATVIG råd..... (inboxar)
    Inge akut längra !! Jag måste va helt gaaaalen....har köpt KATVIG påslakan i Grönt + Brunt för tex ev. sufflett mm!! Hmmm...råka bli 5st set Inge bra i plånbokan efter att sett din ap snygga sufflett
  • Lille Mammsen
    leson76 skrev 2008-05-19 12:40:14 följande:
    ..varför 5 st?
    3st förblir orörda dvs till 3st barnsängar! "st blir till att sy (kan ej själv,blir nog "mormor" som får göra detta) sufflett + bäddset till vagn mm
  • Lille Mammsen
    leson76 skrev 2008-05-19 13:09:33 följande:
    Avis!!  Var köpte du dem?
    jag vet faktiskt inte.....får ta o fråga henne när hon ringer o info vad frakten kommer landa på! Återkommer ang. detta........
  • Lille Mammsen

JIPPI!! 1klass ringe nu....min Gröna Gecko klädsel har kommit......ÅÅÅÅÅhhhh va min sambo kommer gaaalen på mig Får nog ta o klia han bakom örat,så blir han go o gla igen

• Lille Mammsen
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-19 15:45:17 följande:
    Nu har jag letat och jagat efter Katvig-tyget, är sååå nära att ge upp. Nån som vet vart det finns? Alltså finns att köpa
    Ge inte upp........
  • Lille Mammsen

TIPS!!! Babyland kommer REA SkipHop DUO för 499:- & DASH för 649:- (ev.frakt=75 Axel & ida UV-skydd för 299:-

• Lille Mammsen
    Kallis skrev 2008-05-19 22:39:34 följande:
    Svar på #8800Ok, tack! Tänkte om man kunde fynda o hitta begagnad....är ju så mycket man vill ha till vagnen Det är klart att det vore smidigt med hjul men det viktigaste är ju att den skyddar vagnen bra...inte så kul med en trasig vagn på semesternVi ska till Djerba! Längtar
    Finns en utan hjul på blocket.... (ej min)
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-20 00:42:00 följande:
    Nä det vet jag väl att det inte är din
    Mmmmm....... Vems kan det vara.........
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13