Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Någon här i tråden som norpa den svarat Gecko klädseln på Tradera? Va ju min jööööö Hadde ju planer för denna

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-27 22:09:34 följande:
    hoooohoooh tjejer jag trorrr jag har funnit en guld gruuva. en liiiiten liiiiten webshop som jag flörtade in mej på.detta har jag beställtröd canvas topsand parasollbrun sommarsuflettuv skyddvit micro fleecefilten skip hop uptown stripeför 1600 spänn hon håller på att kolla frakten bara så håll tummarna att den inte blir fööör hög ;)loooovade  att inte sprida att de skickartill mej  för då slutar de ...men jag va gääärna välkommen att beställa mer dvs till ER så håll tummisarna
    vill ju ha vinterhjul.....................
  • Lille Mammsen

Hvita sinnen skrev 2008-05-29 17:12:40 följande:

ok, stod på Tradera att locket även passade till geckon-något som inte många visste om? Är det någon som vet var man kan köpa nya Gecko klädslar?
    Jag väntar på min GRÖNa från 1klass.....LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:15:30 följande:
    eller så kanm jag sy dem åt er hahahahahaha
    YEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-29 23:34:53 följande:
    men du får f-n köpa tyget själv ;) resten fixar jag hehe
    fixar du en sufflett då oxå eller
  • Lille Mammsen
    myHappiness skrev 2008-05-30 09:25:40 följande:
    Nu har jag gjort bort mig, gav bort mitt chassi till en tjej här inne, då jag väntade på ett ersättningschassi från babytrader, som jag fortfarande inte fått. Nu vill de ha chassit tillbaks!Vad sjutton gör jag då???Pinsamt ju. Men behöver ju ett fungerande chassi.
    Jobbigt! Men va sa dom först då? Hur länge sedan var det du rekl. detta chassi? Du kan ju försöka me att du trodde de va OK att kasta detta...Typ???
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-30 09:44:18 följande:
    tudeliiiloooo tralllalla tjoho min vagn kom till karlskrona kl 08 imorse här ska köras bugga i helgenn e såååål ycklig
    GRATTIS BRUDEN!!!! Sy nu så fingrarna blöööööder
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-30 10:13:16 följande:
    Ja det va ju pinsamt!
    Jag tycker inte det är så konstigt att man kräver tillbaks det som ska reklameras, snarare tvärtom
    Tyckte själv att det var konstigt att dom (tidigare)INTE ville ha dessa tillb. def. chassina tidigare!! Dom kanske fått veta att typ alla defekta som ej skickats tillb. sålts!!
  • Lille Mammsen
    myHappiness skrev 2008-05-30 10:30:55 följande:
    Jag har mailat dem och bifogat mailet där de säger att jag kan göra mig av med det gamla, mailade dem nämligen om detta innan jag gav bort det, och fick ett ok. Men har ännu inte fått svar.Då kan de ju inte kräva tillbaks det nu??Får se vad de svarar. annars kontaktar jag bugaboo här i sverige, eller deras huvudkontor och bifogar mailen dit. då måste de ju hjälpa mig. annars hotar jag med att baktala dem i sveriges mest lästa bugaboo-tråd!;)
    Jamen då är de ju inga problem jööö....du har ju mail-bevis!! Då kan du säga att det är kastat!!
  • Lille Mammsen
    JohannaJ skrev 2008-05-30 13:05:32 följande:
    någon som haft en varukorg som gått sönder?Min har gått sönder i tyget Reklamera eller vanligt slitage?
    Tvättad? Kan tyligen gå sönder då!?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13