Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Finasteunge skrev 2008-05-21 21:01:09 följande:
    Vad bra då ska ja gå in på bonti och kolla.. måste bara fråga en sak. Ville verkligen ha en skötväska och om ja inte har tillräkligt med pengar tror ni ja kan ta den på mitt mastercard då????
    Kolla www.bonti.se
  • Lille Mammsen

Hur fasen ligger det till? Om en butik säljer en vara på deras webshop som har felaktig info alt. bild...vad har man för rättigheter som köpare att kräva......dvs köparen vill ha varan som beskrivs alt. varan som bilden visar!!

• Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-05-21 21:22:21 följande:
    Hur fasen ligger det till? Om en butik säljer en vara på deras webshop som har felaktig info alt. bild...vad har man för rättigheter som köpare att kräva......dvs köparen vill ha varan som beskrivs alt. varan som bilden visar!!
    PS!! Dvs vill betala priset som står!!
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-05-21 21:26:30 följande:
    Vet faktiskt inte,men jag hade taget tillbax varan och stått för fraktenEller erbjudet kunden ngn kompensation..Inte ´kundens fel att varan éj stämmer överns med beskrivningen.*har hänt mig*
    Kan kunden kräva varan som bilden visar för det pris som står oxå!!
  • Lille Mammsen
    Finasteunge skrev 2008-05-22 22:03:58 följande:
    ÄR det nån  som har bagclipsen på en cam?? är det onödigt köp och vad kostar dom??
    skall passa cam om man tex sätter möbeltassar på insidan!? Passar super på frog + gecko! Jag köpte mina på REA´n hos simpleworld....tror jag gav 98:-
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-23 10:23:46 följande:
    Buggen är en alltiett vagn o funkar vagnperioden ut. Jag har en uj oxå och föredrar alla gr buggan. De är två så enormt olika vagnar och uj:n är mycket längre, tar mer plats och är ju inte vändbar, så en sak att tänka till på om det är en första vagn?
    Då måste jag säga att UJ´n här hemma mycket skönare att köra! Varför jag köte BB var endast pga blir mindre (liten plats i bilen) + vändbar! Därför blir båda kvar här hemma
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-23 10:29:59 följande:
    hååååll i hatten nu allihopa.. om 3 minuter beställer jag den åhh va skönt o slippa mitt tjat...jaha nu fanns ju inte brun offwhite inne så då hamnade jag ju på sanden igen... hmmm inte grå/offwhite då va???;) åhh beslutsångest
    Får man säga grattis till BB snart då.............
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-23 10:33:57 följande:
    snaaaart sambon röstar på sand / vit o jag har bröstmjölk i hela skallen :(
    Har ju terrat dig i InBoxen Ville ju dela med mig av mitt inköp! man e ju skadad JaJa...råka snubbla över en coboltblå UJ liggdel
  • Lille Mammsen

Cilla R skrev 2008-05-23 10:34:22 följande:

Ooo nu har jag lagt en liten beställning hos en släkting i USA som ska shoppa loss åt mig i barnvagnsaffären Det blir en sand bas, topptyg i dark brown och en solsufflett i dark brown *mums*
    Vet "du" alt "hon" va ett par vinterhjul kostar där????????????????????
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-23 10:39:22 följande:
    råkade????
    Ja...hmmmmm...du vet hur det är De är ju den här "skadan" jag har....eller vi kanske man ska skriva
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13