Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

SooJuicy skrev 2008-05-23 10:45:05 följande:
    Hmm, så tycker min man oxå, uj:n skönare att köra men jag gillar buggen bäst
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-23 12:58:35 följande:
    Tips till Er som vill ha denim topp...Var på Simpleworld på lunchen (ja jag springer där nästan varje dag... ) och där fanns 3 kartonger med denimtoppar, 4 kartonger med gul fleece toppar, 4 kartonger med sand fleece toppar.Köpte en denim topp till en kompis, ord.pris 1200 kr och jag betalade 840 kr.
    Vill att dom har vinterhjul till mig jööööööööööö
  • Lille Mammsen
    060810 skrev 2008-05-23 16:15:17 följande:
    Någon som vet vad skötväskehållare till Geckon kostar nya? Om de ens finns att få tag på längre!!Snälla hjälp mig med detta fooooort!!Måste ha skötväska på vagnen, men det går ju inte att ha någon hängande på Geckon!
    Vet ej om du fått svar när jag skriver? Tror enda butiken som har och ev kan ta hem är Simpleworld!! Jag köpte mina på REA´´n nu för 98:- tror jag de va! Sipper super på min Gecko.
  • Lille Mammsen
    Ell skrev 2008-05-23 19:32:47 följande:
    Lägger in lite mer frågor och hoppas på lika snabbt svar som förra gången! * Finns det bagclips att få tag i längre, vart i så fall? (helst beställa från nätet)* Hur sjutton fäster man en skötväska på en Gecko? Jag har en Skiphop men den hasar ju bara ner!
    vet precis va du snackar om!! Ble heeeeelt gaaaalen...så illa att BB skulle åka ut! Nu ej så glad & lugn me mina clips
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-05-23 19:44:53 följande:
    Någon sa tidigare att det finns på Simpleworld.seHar du inga extra remmar på sidorna i din Skip Hop? så att du kan fästa den runt handtaget?
    Jag har flera skiphop + oioi + pop mfl. Dessa att illa då jag ville ha handtaget fritt mm Nu sitter dom alla fin-fint!!
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-05-23 20:05:38 följande:
    Sitter clipsen under handtaget? alltså under skumgummit? Har du ngn bild på hur en väska hänger på dem?
    satt dom precis i slutet på gummit (på handtaget) tyvärr ingen bild.
  • Lille Mammsen
    Ell skrev 2008-05-23 20:17:57 följande:
    Ska själva krokarna sitta inåt eller utåt? Fäster du med skihops knäppen på sidan om väskan?
    Jag har satt mina innåt...skriver man så?
  • Lille Mammsen
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-23 22:31:34 följande:
    Vilka svenska nätbutiker säljer Bugaboo och tillbehör? (Förutom KidzShop, FamiljeTorget, Gucce)
    Bonti & Simpleworld & 1klass
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13