Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

NovJenny skrev 2008-05-16 20:27:08 följande:
    Har de rea på Bugaboo klädslar? HIttar inget på sidan ju...
    Du får ringa ang detta!
  • Lille Mammsen
    änglamamma skrev 2008-05-16 20:27:37 följande:
    med dom bagclipsen kan man fästa olika väskor på handtaget då lr?? har ju sett att ju ju be oxå har sånna clips att köpa separat... e det ett bra köp eller???
    "jag" tycker det iallafall...........
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-16 20:43:43 följande:
    Tänk på att bugaboos bagclips inte passar på camen, bara gecko och frog!
    Fast några här har ju satt möbel-tassar & då har det passat....fast finns ju smidigare lösning för dom med cam...minns ej vad dessa bagclips heter!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-17 09:56:48 följande:
    godmorgon tjejer.. hade ju lite strul igår med killen i sthlm som endast hade en bild på sin vagn o ville ha pengar i förskott på sitt konto innan han skickade den.. jag mailade honom igårkväll igen o sa att vi får hoppa över om vi inte får fler bilder samt mer personuppgifter!! hade gett upp den vagnen men fick svar att han minsann kan ordna fler bilder ;) tänds ett hopp juh.. men nu va jag hård o undrade om det inte skulle vara bäst för oss båda om han skickade med bussgods mot efterkrav dvs jag betalar när jag löser ut den.. då kan jag ju tom öppna paktet o kolla på den innan .. då vågar man väl köpa eller?????
    Då låter allt bättre!!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-17 17:32:59 följande:
    underbart ju jaha då ska man bara välja färg då oxå.. hm va svårt... vet bara att jag vill ha en offwhite top har en sprillans ny brun oth åkpåse jag gärna vill ska passa ju... hm har ni ngr förslag ;)
    Om du endå ska beställa därifrån...kan du inte kolla vad ett par vinterhjul skulle kosta då....snäääääla!
  • Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-05-18 18:17:18 följande:

Jag har fått ett tips på regnskydd! First Wheel´s City Elite´s regnskydd passar fin-fint å taringen plats alls i korgen. Dessutom är det billigt oxå.
    Finns vart och kostar? Täcker denna liggkorgen?
  • Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-05-18 21:17:17 följande:
    Mammsen: Var det inte du som ville ha camens swivel hjul till din gecko? LIgger i allafall ett par ute på tradera nu. (inte min annons)
    Japp..funderade lite på dessa! Varför vet jag ej? Är dom mycket bättre en org. som sitter på min Gecko?? Passade dessa på mitt chassi??
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-18 23:20:51 följande:
    De va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.Skitkul när det hände mig i Thailand!!
    Fy fabian..... har jag ej tänkt på!! Har en OIOI som har det på ytterfacken,ska genast sluta ha plånboken där!! Tack för INFO!!!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13