Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Finns det någon nätbutik i usa som skickar bugaboo grejer? Vet att butiker ej skickar OTH dvs UJ grejer! Har ej turen att ha någon där alt. ska ej dit själv!

• Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-13 11:29:22 följande:

Jo det vet jag tänkte mest i allmänhet.
    Jag själv har en svart & beställde en grön klädsel! Rullar liggdelen nu så kan inte komb. så mycket nu! men funderar på om tex svarta liggdelen med en grön sufflett+grön varukorg skulle se knasigt ut? Har ju köpt Sommar/UV suffletten+skyddet därifrån oxå (1klass) Blev ett pkt pris på 1659:- tror det är ganska bra pris...vet att det skulle ha blivit dyrare att beställa ifrån en annan butik iallafall!
  • Lille Mammsen

Hmmm....har en Grön skiphop & undrar om denna Gröna är som Gecko Grön????????????????? (har ej fått min Gecko Gröna klädsel så jag själv kan kolla) Någon här som vet????

• Lille Mammsen
    thj skrev 2008-05-13 12:32:40 följande:
    Du kan ju köpa basklädseln i svart och sedan två bugaboo suflettspännen och bågar45 :-st
    och sedan en cam suflettvad har du tänkt dig för?Sittdel tror jag kostar 620-640:-till gecko varukorgen 275:- om jag minns det rättsuflett 385:-uvskydd 165:-Kramizz  
    jaha! så jag kan köra Cam suffletter på min Gecko om jag köper de där bågarna mm? hur många bågar & spännare behövs? pris på allt?
  • Lille Mammsen
    lillskruttett skrev 2008-05-13 14:22:08 följande:
    Hej igen!Vågar man tvätta åkpåsen?.. Vet att det ska gå men vågar inte riktigt.. Grader? Sköljmedel?...
    Borde väl gå! Typ fin tvätt UTAN sköljmedel...brukar det väl vara typ! Så tvättar jag mina OTH åkpåsar iallafall! Enzymfritt (heter/stavas det så?)tvättmedel (är väl alla??) Själv har jag börjat tvätta min div vagnstillbehör med Galltvål=SUPER!
  • Lille Mammsen
    hexkex skrev 2008-05-13 18:56:51 följande:
    Jag var på babyproffsen idag och där sålde de bee + transportväska och solskydd för 5500 kr, billigt!Transportväskorna separat kostade ngt på 1200 kr så även de billigare än i många andra butiker.
    vart!
  • Lille Mammsen

Nu snurrar det i huvudet men visst är väl vinterhjulen ej svängbara!! Har beställt ett par vinterhjul....tror jag? På bilden visar det dom iallafall men i beskrivningen står det svängbara!

• Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-14 01:13:37 följande:
    Nä de är inte svängbara, de har skrivit fel på familjetorget ( antar att det är där du menar? )
    Precis!
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-05-14 08:27:44 följande:
    nää vinterhjulen är ej svvängbara..Kollar idag om camsuflett funkar ned geckon
    kram
    Super!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13