Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

kath skrev 2008-05-16 12:59:45 följande:
    innebär det att simpleworld kanske har rea på bugabootillbehör? Kanske på vinterdäcken också? Någon som vet? När börjar rean?
    Jag va där precis i början på REA´n (va väl för typ 3-4veckor sedan) då fanns ganska mycke Bugaboo grejer men ej vinterhjuen...då iallafall!
  • Lille Mammsen
    Acke skrev 2008-05-16 13:42:41 följande:
    6000:- för vagn ink vinterhjul, ståbräda och åkpåse. Dessutom var fleecen bytt för några månader sedan på garantin och bromsen helt nyservad. Fick även med kvitto och det som är kvar på garantin (bara några månader)...OM det skulle vara något.
    jag kan väl få norpa dina vinterhjul......
  • Lille Mammsen
    Lourdes skrev 2008-05-16 13:48:18 följande:
    Någon som vet om finns det rosa canvas på simpleworld?
    såg precis det på tradera (ej min)
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-05-16 13:49:26 följande:
    Min väninna var på jakt efter en beggad bugga men alla annonser som hon svarade på var redan sålda men låg kvar på Blocket. Hon var super irriterad hon hittade en till slut.Röd bas + svart canvas med röd åkpåse och svart parasoll = 6300Vagnen var nästan 2 år men canvasen var helt ny likaså parasollet.Hon är såååå nöjd!
    har alltid undrat varför man ej tar bort annonserna när det blivigt sålt! Man kan glömma men om man får svar av folk som är intr. via mail+tele så borden man väl göra detta! eller e det kul att dagar/veckor/månader efter att det blivit sålt info detta till dom som visar intresse...som tror att det finns kvar!
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-16 14:06:23 följande:
    Inte i canvas men det fanns ett i fleece (hängde i en påse på ett ställ där det hängde flera Urban Jungle-klädslar).
    Du såg inte om dom råka ha Pojk + Flickbus mattor..... Bara upptaget när just jag ringer *suck*
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-16 14:14:08 följande:
    Tyvärr, jag inriktade mig på Bugaboo-hörnan så jag kikade inte på något annat (lite på UJ-sakerna bara).
    hmmm...blev osäker nu på om dom har mairo??
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-16 14:39:32 följande:
    De hade inte det för några veckor sen ivarjefall, så det kan jag inte tro.
    Tack..då behöver jag ej försöka komma fram!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-16 19:10:45 följande:
    tjat emma här igen ;) jaha nu har jag hittat en annan vagn.. den har "rätt" bas dvs grå som jag vill ha.. men röd fleece top :( hade ju drömt om offwhite... priset är kalas 5300 inkl frakt.. hur svårt är det att få tag i en annan top sen? o hur svårt är det att sälja den röda fleecen då det inte als var vad jag tänkt mej???
    tycker det alltid finns mycke div toppar till salu på tex här på FL,tradera,blocket..............
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-16 19:10:45 följande:
    tjat emma här igen ;) jaha nu har jag hittat en annan vagn.. den har "rätt" bas dvs grå som jag vill ha.. men röd fleece top :( hade ju drömt om offwhite... priset är kalas 5300 inkl frakt.. hur svårt är det att få tag i en annan top sen? o hur svårt är det att sälja den röda fleecen då det inte als var vad jag tänkt mej???
    PS simpleworld har väl var på REA!!!
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-05-16 20:06:45 följande:
    Såhär sitter duon på buggen, tyckte den satt jättebra...fast min burberry slår allt, aldrig haft nån som är så bra.
    Jag den "typen" som hatar att ha det så.....va mycket nära att kränga iväg buggan! Vill ha handtaget fritt....men slog till på Bugaboos egna bagklips som sitter super på min Gecko....så buggan blir kvar nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13