Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Emmsan skrev 2008-05-31 09:50:36 följande:
    gaaaah jag måste ha nåt som håller upp skötväskan jag blir tokig av att slå i benen :( ngn som har ngt billigt tips???
    Bagclips!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER!! Kolla BB´s egna hos simpleworld (funkar på cam om man sätter typ möbeltassar inv.) Finns väl på tradera nu...eller va det förut?? Annars fanns det andra bagclips av annat märke (minns ej namnet)
  • Lille Mammsen

*funderar* Är det bara BB egna parasoll som passar på chassit?? Har ju mina UV-skydd mm men om jag vill ha ett parasoll någon gång har ja ju inge lust att kasta $$$$$ på ett BB som till 90% kommer förbli orört (Diggar EJ parasoll)

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-31 18:39:37 följande:
    japp här finns ett gult kvar ;) så vill du ha det handlar jag det gärna :)
    Gu va du handlar då........ vill oxå jööööö
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-31 21:15:13 följande:
    jaha en heeeeldag med buggan ... hm är jättenöjd men om man jämför med ujn så blir betygen såhär.. cam =nätt o liten vagn skön att köra i galleriornauj= funkar oxå toppen i gallerian!cam= sonen ligger bra men jag får dock nackspärr när jag ska gulla med honom då han ligger så långt ner! :(uj= han ligger högre upp o jag ser honom bättre!cam= handtaget blir klibbigt när det är varmt ute heheuj= liggdelen trång o kort inte så djup o inte så ombonad :(cam= lååååång liggdel o djup mysig ;)cam= känns lite ranglig o ostabil men det känns som om det är en vanesakuj= stabil men dock känns den tyngre än camcam = inte så kul att köra på skogstigaruj= tar sej fram öööveralltcam= skiiitsnygg i kul med alla färgkombinationeruj= stilren o snygg men inte så lätt att "förnya" med färger om man inte byter hela klädselnsåååå summan av kardemumman jag e såååå lycklig att jag har båda två kvar skulle aldrig kunna välja bort ngn!!! dvs jag har två vagnar som täcker alla behov man kan ha
    JAPP!! UJ+BB=BÄST
  • Lille Mammsen

Svarar på min egna fråga.........
    Har nu testat ett "vanligt" parasoll & denna funkar UA!!! Parasollet jag provat (& fått) är ett från Babyland & denna är ett UV-parasoll 50+ !! Duger för att endast brukas någon enstaka gång

• Lille Mammsen
    Tiiina skrev 2008-06-02 10:41:18 följande:
    Vad är att föredra sommarsuflett och/eller parasoll nu i sommarsolen?
    Smaksak! Mycke disk. hit o dit....... Jag har båda och då kan jag själv välja från dag till dag
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13