Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

Kajsan skrev 2008-05-14 11:43:21 följande:
    Ny superbilligbillig denimvagn på blocket för er som letar:www.blocket.se/vi/16383904.htm Inte min, om ni trodde det )
    Sitter du o snokar på blocket igen Jag vill ju hinna före dig nästa gång
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-05-14 15:51:14 följande:
    Nån som vill lägga in min nya Katvigsuffla i bildtråden?
    ÅÅhh vilken fis-korv du e som har såååå fiiin sufflett!! Skulle oxå vilja ha en sån fast i annan fär då pga din går i rosa??
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-14 20:58:44 följande:
    Hihi välkommen hit!(vi verkar vara en hel del UJ-fantaster, som nu testar Bugaboo i stället, i denna tråd )
    Här testas inge "i stället" ,här kör vi båda! Aldrig att jag säljer min UJ men va tvungen att sälja en av dom dvs av mina UJ´n,så nu har jag bara 1st UJ kvar....men en gladare "Gubbe"
  • Lille Mammsen
    Acke skrev 2008-05-16 09:26:20 följande:
    Tack för svar, var köper man dem? Hos de som säljer Bugaboos eller någon speciell affär? Bor i Sthlm
    Tror det bara är simpleworld som kan ha hemma,dom reade dessa & ev kan det finnas kvar...RING! Annars vet jag ej om dessa kommer att beställas igen av dom? Sitter super (utan tassar) på min Gecko! PS Tror att familjetorget + 1klass kunde beställa hem...kolla!
  • Lille Mammsen
    kath skrev 2008-05-16 09:43:00 följande:
    någon som vet var man kan köpa vinterhjul billigt eller om det är samma pris över allt? Känner mig lite snål och vet inte riktigt ocm jag igentligen behöver dem men vill inte heller stå utan om det blir knöligt att köra..
    Lika överallt här i sverige...vad jag fått höra! Tyvärr! Men jagar oxå så alla tips är ju av intresse.............
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-16 12:49:05 följande:
    Nu har jag varit på Simpleworld på lunchen och kikat.Det fanns 1 sommarsufflett som var i orange och den var i fleece.De hade också några olika färger så baser och toppar (beige vet jag att jag såg).Det satt stora skyltar i fönstren att de hade 30 - 70 % på allt men jag vet inte vad priserna skulle bli på Bugaboo sakerna.
    Va 30% på alla vagns grejerna!
  • Lille Mammsen
    Acke skrev 2008-05-16 12:52:44 följande:
    Emmsan...Om det är en beige Bugaboo Cam som ligger ute på Blocket för 5500:- på Norrmalm tror jag att det är något som inte stämmer med den försäljningen,Jga kontaktade honom i princip när vagnen kom ut på blocket, han svarade efter ganska många timmar att vagnen var komplett och inte ens helt uppackad. Jag svarade då att vi kunde komma och hämta vagnen samma kväll. Sedan dess knäppt tyst. Om man är seriös säljare vill man ju bli av med det man säljer och de flesta brukar svara om varan är såld.Har inget fog för mina misstankar annat än det ovan, men jag tyckte att det kändes skumt. Försökte leta på eniro också men det blev inga träffar...Bara så att du vet...
    Håller helt me!! Fanns väl inge tele nr. i annonsen??
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-16 12:59:22 följande:
    hmm säg inte såååå nu mailar han tillbaka hela tiden o svarar på mina frågor iallafall.. o så har jag ju fått eeeen bild oxå ;) nä jag väntar på fullständigt namn+ adress innan jag gör ngn affär...
    Maila att ev. en bekant skall till stockholm i helgen och om denna kan hämta upp den............bara för att kolla va du får för svar...typ!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13