Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 13

mamma2003 skrev 2008-05-11 20:03:49 följande:
    Nejdå, så klart att det funkar. Man skall bara inte luras att tro att det är ett fullgott skydd, långt därifrån. Men det kan med fördel användas t ex som komplement till parasoll och framför allt skugga .
    Ska prova iallafall....*asg* Ska köpa OTH´s UV-skyddet till min UJ oxå!! Fått UV-på hjärnan tror jag *asg*
  • Lille Mammsen

Ms Clint skrev 2008-05-11 21:25:41 följande:

De säljer Gecko där jag bor för 4900:- svarta
    Va! Har dom fortfarande kvar? Ville ha en därifrån pga priset men dom skickade ej mm Men hittade en i en annan butik (annan stad) för 5490:- som min granne tog med sig hem på planet! Fanns ju bara 2 Geckon kvar (röd+grön)i hela stockholm när jag jagade!Dom va dyrare oxå 5900:-/6900:-
  • Lille Mammsen
    supermami skrev 2008-05-12 10:37:02 följande:
    Ingen som vet?
    Tror inga färger/tyger (gäller alla märken) är 100% tåliga imot solblekningar!! Jag skyddar alltid suffleletten med tex lakan/filt när man tex är på badstaranden mfl.
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-05-12 13:51:15 följande:

Jag har en bugaboo gecko, finns de nån som vet om man kan köpa ny klädsel till den? Funderade annars på att vara lite händig och sy själv ;) men de skulle vara skönt att kunna vara lite "lat" och köpa en ny klädsel.
    Japp,jag har beställt ny klädsel pga ville ju ha en extra Jag har beställt min från 1klass pga fraktfritt! Beställde sitts+varukorg+sufflett =1210:-
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-12 13:54:10 följande:
    hej hej experter :) vad är ett normal pris för en begagnad cam? e ny på detta o vill ju inte bet ett överpris? ägde en frog som åkte ut lika kvickt som den kom in men nu har jag blivit övertalad att camen ska va bättre så skam den som ger sej jag MÅSTE ju bara prova en ggn till o se om den e så uuunderbar alla säger
    jaha du du har hittat till denna tråden oxå
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-12 13:56:45 följande:
    Hihi Välkommen hit! Kan tyvärr inte svara på ett normalpris på begagnad Cam men jag kan säga att hittills är jag jätte nöjd med min Cam och saknar inte min UJ så jätte mycket, bara lite grann
    saknar du bara UJ´n liiiite
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-12 13:57:55 följande:
    hahah vi träffas ju överallt vi ;) jag måste ju va tokig men varför ha två singel uj när man kan ha en uj o en bugga ;) jaja e man barnvagns skadad så är man
    har bara kvar 1st UJ nu (dvs den NYA) + Sprillans NYA Geckon
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-12 14:14:39 följande:
    o så tycker jag att min gigantiska emmaljunga city cross tar plats i huset då den endast är tänt att användas ett tag då jag inte kunde vända ujn mot mej ;) så en uj o en cam lutar det åt nu så jag har lite att göra på blocket kan jag tro ;)
    Finns många på blocket + tradera!!
  • Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-12 14:23:14 följande:
    Hihi ja jag saknar den bara lite grann, vill ju testa så många olika vagnar som möjligt innan sonen blir för stor Skulle helst vilja ha både en UJ och en Bugga.Men det säger jag inte till maken, då blir han fullkomligt galen (han gillade för övrigt UJ bättre än Buggan då han tyckte den var mer lättkörd än vad Camen är).
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-05-12 14:24:14 följande:
    Emmsan och Amanda: Är det tio små afrikaner därborta i UJ-tråden? Ang pris: Det beror ju såklart på skick och tillbehör. Men en naken Cameleon som är i fint skick ligger på omkr 6.500:-, lite mindre om den är ett år eller äldre. Tillbehör ligger sedan på 60-75% av nyvärdet ungefär, beroende på skick.Och Emmsan: JA!!! Den är precis så underbar som alla säger.
    UJ tråden blandas här = SUPER-GRYTA!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13