• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • MrsK

Nu väntar man bara otåligt på ett datum för TS2...
    Tänkt att de ska ta sådan tid...

• werner

Väntar oxå otåligt på 2an... Det värsta är väl att jag förmodligen måste uppgradera den här datorn lite.. Men det kommer det vara värt!
    *har höga förväntningar*

• Veronica8011

Hejsan! Jag känner igen det där... blir sittande i flera timmar när jag börjat spela det! Skitkul spel! Här är en länk till the sims på nätet: www.thesims.se
    Kolla in den om du vill veta mera om spelen, massor tips m.m
    Mvh Veronica

• Lady Namárië

Sitter just och ominstallerar hela spelet, eftersom det blev buggat för mig och helt plötsligt inte gick att starta. *saknar familjerna Ingalls och Vampireslayer*

Nu har jag en idé om att göra ett BigBrother-hus - alla "karaktärerna från årets BB i ett hus, och så får de sköta sig själva (när de inte utför "veckouppdrag", förstås). *gnuggar förväntansfullt händerna* Muahahahahahahaha!!!

• Upptagen

jag gjorde ett BB hus med deltagarna från första säsongen, men det blev kalabalik! (som i BB då...) Angelica blev irriterade på de andra som inte städade, och Per gjorde alla andra ledsna när han var otrevlig mot dem...

• Tingilya

Nu har jag inhandlat alla sims spel ...*fnissar* gud va kul jag ska ha !:D

Vilken expansion pack tycker ni e bäst ? Jag har inte riktigt provat alla än, men när jag gjort det ska jag lägga min röst ! :D

• MrsK

17:e september kommer TS2
    Nu har vi alla TS fan något att längta efter...

• lycra

någon som vet nåt liknande spel som är ungefär som the sims?

• antefa

jag fastnade ett tag men nu är det UT som gäller! innan var det också warcraft

• SC o EP

Lycra
    Jag tror inte det finns ngt spel som är likt The Sims. De är ganska unika med det spelet och det är nog därför de tjänar så grymt mkt pengar på det ! Men jag kan rekommendera Tropico jag tycker den är bra!

• LillaSnigel

Sandra82 --> Hoppas du har kul med ditt Sim spel

Jag har alla men gillar Unleashed o Superstar bäst..

Svar på tråden The Sims??