• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • MrsK

Nu väntar man bara otåligt på ett datum för TS2...
    Tänkt att de ska ta sådan tid...

• werner

Väntar oxå otåligt på 2an... Det värsta är väl att jag förmodligen måste uppgradera den här datorn lite.. Men det kommer det vara värt!
    *har höga förväntningar*

• Veronica8011

Hejsan! Jag känner igen det där... blir sittande i flera timmar när jag börjat spela det! Skitkul spel! Här är en länk till the sims på nätet: www.thesims.se
    Kolla in den om du vill veta mera om spelen, massor tips m.m
    Mvh Veronica

• Lady Namárië

Sitter just och ominstallerar hela spelet, eftersom det blev buggat för mig och helt plötsligt inte gick att starta. *saknar familjerna Ingalls och Vampireslayer*

Nu har jag en idé om att göra ett BigBrother-hus - alla "karaktärerna från årets BB i ett hus, och så får de sköta sig själva (när de inte utför "veckouppdrag", förstås). *gnuggar förväntansfullt händerna* Muahahahahahahaha!!!

• Upptagen

jag gjorde ett BB hus med deltagarna från första säsongen, men det blev kalabalik! (som i BB då...) Angelica blev irriterade på de andra som inte städade, och Per gjorde alla andra ledsna när han var otrevlig mot dem...

• Tingilya

Nu har jag inhandlat alla sims spel ...*fnissar* gud va kul jag ska ha !:D

Vilken expansion pack tycker ni e bäst ? Jag har inte riktigt provat alla än, men när jag gjort det ska jag lägga min röst ! :D

• MrsK

17:e september kommer TS2
    Nu har vi alla TS fan något att längta efter...

• lycra

någon som vet nåt liknande spel som är ungefär som the sims?

• antefa