• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Roisin Dubh
    Man kan ta helt sanslösa foton med Move_objects on!

Här är några jag tog i samband med min "dokusåpa" i barnkammaren:

www.familjeliv.se/krypin/roisin_dubh/barn934.jpg
    Tjejen tar ett bad när jag brutalt plockar bort badkaret och istället placerar en toalett och en våt fläck där isället. Då ser det ut som om hon halkat i en "olycka" och sitter där naken och utlämnad.

www.familjeliv.se/krypin/roisin_dubh/barn847.jpg
    Lite Matrix-acton kan man lätt få till om man äger en sån där lufttryckskammare och plockar bort den när den används. Här får en skyltdocka på nöten!

www.familjeliv.se/krypin/roisin_dubh/barn826.jpg
    www.familjeliv.se/krypin/roisin_dubh/barn821.jpg
    Eller varför inte bara lite vanlig hederlig levitation? Med ett enkelt ingrepp som att flytta eller helt enkelt avlägsna sängen helt under den sovande Simsgubben så får man magi så det räcker!
  • Linda

Bebis
    He, he nej mina gubbar blev då aldrig nakna.....har du testat att bara klä de igen som vanligt i en byrå? De får ju inte bli kalla ju!

• MiaL

...hittade och läste lite på den här tråden härom dan och var SÅ OTROLIGT sugen på att instalera Sims igen.. och gjorde det...
    och jo, som jag visste, JAG FASTNA! satt o spela i flera timmar och halva natten.... *suck*
    jag instalera inte om det när datan krasha för ett halvår sen bara för ATT JAG VET att jag fastnar!!
    men så vart jag så sugen igen..
    heheh.. nu är jag sims torsk igen!!
    och jag som köpt så många tillägg o grejer.. måste ju bara spela lite till sen.. hihi!

• MiA79

Om du inte redan vet det så.....