Du måste logga in för att svara i en tråd.

• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Linda

Det är kanske svårt att konstruera just de delarna......mkt komplicerad detalj......

• Bebis

Måste vara därför... Man kanske ska skriva o fråga *asg*

undrar hur de skulle reagera på en sån fråga,
    Jo ursäkta mig men varför är inte mina simmar anatomiskt korrekta??

• MiaL

...nu har jag suttit och byggt i 3 timmar.. ganska exakt!
    hehe, var tvungen att avbryta, min mamma kom på besök nu.. *s*

• Roisin Dubh

Nu vet vi varför telefonen i Simshuset ringer och erbjuder paret att ADOPTERA!

• Roisin Dubh

Byggandet tycker jag nästan är roligaste biten av spelet! Jag har nog byggt åtskilligt fler hus än jag faktiskt använt och spelat med!

• Roisin Dubh

Har ni testat att bygga en exakt kopia av ert eget hem och sedan flytta in med kopior av er själva? Det blir nästan kusligt när man ser hur man själv går runt där hemma. Ännu läskigare blir det när man tar en paus i spelet och går ut i köket för att fixa dricka. Man blir ruskigt medveten om sin exisitens helt plötsligt och känner sig nästan övervakad!

• Bebis

Håller med RD! Det e kulast o bygga husen!

Hehe... Har just använt Move_objects on för första gången...
    Simmar är väldigt väldigt viga ni skulle bara veta i vilka ställningar de "leker" i sängen... Undrar om de ens har några namn.....

Förbannad blev han oxå min gubbe när jag flyttade på sängen mitt i akten.. Så arg att han gav henne en örfil... Karlar....

• lycra

Kan de ha skoj i sängen fast man har vanliga sims? inte något expansion

• lycra

Läste precis i reklambladet för Maxi att de har en sims kampanj nu, så de säljer billiga sims spel... vilket rekommenderar ni? Jag har det första installerat.. men inte skivan. Måste man ha skivan för & köpa ett expansion pack?

• Gahlin

ÅH!!! en SIMS-tråd!
    KUL!!!
    Spelar nästan varje dag!!!

Ibland blir det lite för mycket så att man drömmer om simarna!

Svar på tråden The Sims??