• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • lycra

när de har gjort barn själv har de nog mest blivit killar faktiskt :) när de ringt o frågat om jagv ill adoptera har jag alltid sagt nä men nu när jag vill att de ska ringa så gör de inte de =)

• PetraGos

Det finns fusk så att man kan köpa allt man vill ha.. =)
    Man trycker på knapparna Ctrl Shift och C.. sedan skriver man in Rosebud... man kan göra det flera gånger så får man mer pengar.. =)
    Själv så har jag alla spelen The Sims...
    Ha det bra Kram Petra

• SaraSofia

Ett tillägg till PetraGos, om man skriver ROSEBUD med semikolon och sedan ett utropstecken så får man en tusenlapp per utropstecken... låter komplicerat men gör så här:
    ROSEBUD;!;!;!;!;!;!;!;!;!;
    så får du tio tusen!! :)
    Alltid lika roligt att inreda husen med mycket pengar!!

• Roisin Dubh

Ha ha, PetraGos och SaraSofia, allt det där med fusk har redan avverkats längre bak i tråden fast det är klart att man inte alltid orkar skumma genom allt.

• Bebis

jag har nu övergett mina simmar för SimCity istället... O så roligt!!!

• Tingilya

å jag blir så sugeen ! Men jag går å funderar på å köpa spelen...men det e så att jag inte rikitgit kan slita mig från dem ! börjar jag så e det nästintill omöjligt för mig att sluta...hehehe

• Jennie Brunflo

Åkej....en njobäginner här!!!!

Vad är sims?? Alltså är det ett dataspel eller tv-spel eller??????

Alla tjatar om det så jag funderar på att köpa mig ett....för fritid har man ju jääääääääättemycket av.

• SC o EP

Ja, Sim City 4 är verkligen kul men svårt att få staden att blomstra, tycker jag

• lycra

Måste vara nåt hack i mitt spel nu, när jag är inne på en viss familj... så när klockan slår 18:37 så stannar hela spelet upp o hela datorn måste startas om... det är bara med den familjen o det klockslaget... hinner typ max spela en pytteliten stund eftersom klockan är 17:00 när spelet börjar hos den familjen

Svar på tråden The Sims??