• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Upptagen

Bebis: men det är väl lika enkelt med !;!;!;!;!;!;!;! , tycker jag iaf!

• Bebis

har aldrig förstått mig på det där för o va ärlig *ler*
    funkar inte för mig så jag måste väl göra nåt fel!!

har ni laddat ner programen som gör att man kan göra egna ansikten, kläder o tavlor då????

Jag o min syster var riktigt kreativa o hade både fantomen, spindelmannen nån x-man gubbe (med sina respektiva i samma kläder så klart!) boende i ett kvarter! det va kul!

o självklart hänger min vovsing på väggen i vardagsrummet!

• Roisin Dubh

Som tavla hoppas jag, bebis?

• Bebis

självklart Roisin!!

tyckte ju jag uttryckte mig såååååå klart *ler* kanske dags o sova nu.....

• lycra

hmm.. laddade hem nya grejor & lade de i objekt.. sen när jag starta sims så finns e med men när jag sen placerar ut det & ska börja spela så står allting stilla... inga gubbar som rör sig... någon som vet vad som hänt?

• Upptagen

lycra: du kanske har laddat hem något "dåligt", vissa saker funkar inte så bra i spelet. Om du registrerar dig på www.thesims.se så kan du ladda ner något som heter "simsfilecop" (Eller nåt sånt) det är ett program som kikar igenom alla filer man laddat hem och sorterar ut filer som inte är snälla.

• Bebis i november

Jag har snabbtestat, det var dökul. Jag byggde ett hus åt mig och min man, men jag lyckades screw up rejält: vi blev jättedeprimerade. kissade på oss hela tiden, ville inte sova i samma säng, etc. Så jag får samla mod och starta en ny, bättre familje som är rumsren...

• Cinnamon

Ha haaaa! jag höll på och spelade det där spelet för ett par år sen och det var ju såååååå kul!! Som ett dockskåp fast på datorn =) Saknar det faktiskt och ska nog köpa mej ett nytt spel ( det förra är kvar hos mitt ex tror jag) .. Zull, zull!

• hoppfull

äntligen... nu är jag ledig så att jag ska hinna med att spela lite sims nu...

Svar på tråden The Sims??