• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Gladiator

Se till ditt hem. Städa, skaffa blommor både ute och inne, det gör Simarna glada.
    Vet inte vilket spel du har men husdjur och sex gör dom glada!

• Gumlan

fastnade i det för några år sedan, men slapp ut mitt beroende som tur var :D helt sjukt att ett spel som ändå är mest jobbigt kan få en att fastna så! Men jag har funderat på att köpa det nya ändå *suck* har det kommit ut än? ska tydligen vara bättre och inte lika stressigt med tiden, för det var ju skitjobbigt med det gamla! en dusch tog ju typ 5 timmar! sen var man ju jätte hungrig och trött! :)

• Upptagen

Det nya skulle ha kommit nu.. jag såg så fram emot att få sitta och spela det under sömnlösa nätter, men det har blivit uppskjutet så jag tror inte det kommer förrän i höst!

Jag är tyvärr fast för sims... har alla "expansions" och laddar hem massa roliga grejer från internet! För ni vet väl att ni kan ladda hem nya möbler och kläder/ansikten?

• lycra

Tussilago: Kan man det ? Jag har det första.. The Sims bara.. jag installerade det när jag lånae skivan av någon så nu kör jag utan skivan.. kna man laddar ner ändå?

• HaJoMi

Japp här är en, jag har startskivan, Livi´n it up, Hot date, Semester, Husdjur och sedan ett par dagar även Magic, snacka sorgligt *asgarvar*

När man gör ett hus räcker ju aldrig pengarna och mina Simmar är alltid arbetsskygga så jag fuskar till mig pengarna *skrattar*