Du måste logga in för att svara i en tråd.

• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Ptra

Tack!!! bra att få höra vad andra tycker. NU ett problem till.. om jag inte har orginal spelet utan har laddat ner det. Kommer tilläggen att fungera då eller jag måste köpa orginalet??

• Scatcat

Bebis~Superstar går ut på att bli artist(sångare/-erska), fotomodell eller skådespelare. Man måste arbeta ihop guldstjärnor i olika studios eller på karaokebarer o dyl. Tillräckligt många stjärnor=superstjärna!

Sims on holiday låter dig resa med dina simmar till vinterland, stränder och ut på camping.

Måste också rekommendera "Makin Magic". Helcool spel! Men så är jag en oförbätterlig simmare också...

• lycra

Ptra: Jag undrar detsamma!! Har inte cd:n, när jag lägger in nya grejor så stannar hela spelet upp... sen när jag tar bort de nya grejorna från huset så börjar spelet fungera igen... mysko!

• Bebis

Men Linda!?! Springer dina gubbar oxå omkring nakna efter att du laddat ner spegeln????

Herre gud!! de brukar ju vara pryda de små liven...

Uscha nu vet jag mer om deras anatomi än jag ville

• lycra

jag provade det dära med att "sälja" gubbarna, gud vilket bra tips! nu är mina 2 vuxen gubbar på högsta karriär stegen... behöver aldrig mer gå upp kl 4 för att de ska hinna duscha, äta & kissa innan jobb =)

• Roisin Dubh

He he, tänk om allt detta skulle gått att tillämpa i verkliga livet!

"Skriv rosebud; några gånger på ditt internetbankkonto och se hur pengarna trillar in!"

• Bebis

Jo RD o tänk o köpa en spegel o helt plöstligt börja springa omkring naken när helst....

• lycra

vilka små roliga trick finns det mer? har nu testat move_objects :) sen var det nåt med map_edit on så man fick större tomt... vad finns det mer? Har original sims... inga expansion

• Bebis

orkar inte bläddra bakåt! är det bara move_objects man ska skriva in i rutan?

Svar på tråden The Sims??