Du måste logga in för att svara i en tråd.

• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Upptagen

inte riktigt kommatecken, utan det bredvid : ;

• lycra

ah okej men då förstår jag Tussilago... men vet du om när man får en bebis (när föräldrar pussats tillräckligt) om barnet någonsin växer upp eller alltid kommer vara en bebis? Eller någon annan som vet?

• Upptagen

Lycra: Efter ungefär 3 dagar så blir bebisen ett barn... Tyvärr växer aldrig barnen upp utan är alltid barn...

• Roisin Dubh

Ett helkul fusk i Sims får man om man skriver "move_objects on" i det grå fältet!
    Då kan man flytta saker, även de som används! T.o.m. personer! Testa t.ex. att plocka bort badkaret när någon tar ett dopp

• Roisin Dubh

Samma fusk är också utmärkt att använda för att fylla på sina gubbar med nya krafter om de är utmattade. Det är bara att sälja dem just det, sälja dem!!! Sedan dubbelklickar man på gubbens icon som är markerat med ett rött kryss (tror jag det var) så återuppstår stackarn men med full hälsa!

• lycra

nu har jag juh hittat massor med nya möbler, måste dekorera om nu :)) Roisin: Hur gör man det? SÄljer de alltså?

• Roisin Dubh

lycra, om man skrivit in "move_objects on" i fuskfältet så kan man sedan lyfta en gubbe. Sedan är det bara att "sälja" som man gör med möbler man inte längre vill ha Eller rättare sagt "delete" får man får inga pengar för stackaren. När man gjort sig av med en gubbe på det viset blir hans icon nere i listen markerad med ett rött kryss. Samma som händer om gubben skulle råka dö.

• hoppfull

älsakr the sims!!!

vi har faktiskt införskaffat alla spelen från första till magin magic!
    vi förhandsbokade the sims 2, i julas men så sköt de upp det så jag tror nya releas datumet var i juli! så då kommer det med posten! älskar the sims fniss

rosin: om man kör det fusket att man raderar gubben o tar tilblaka den så försvinner alla intjänade kunskaper, stjänor mm... så man förlorar på det i längden

fusk:

för att öppna upp fusk rutan tryck: ctrl+shift+c
    när rutan är klar så skriv in de olika fusktexterna och tryck enter.

pengar till första spelet: skriv KLAPAUCIUS tryck sedan enter. tryck upp fuskrutan igen och tryck !;!; hela tiden till det tar slut! tryck enter.
    på alla andra: skriv ROSEBUD istället för klapaucius
    för att få 999.999 kr så full redan med !;!;!;! men radera den sista och lägg till en bokstav ex A. håll nere enter så fulls pengarna på till 999.999 och du behöver aldrig fuska igen

water_tool = ditt hem hamnar på en ö
    set_hour# = ändra klockan
    sim_speed = ändrar simens hastighet
    atonomy = ändrar hur din sim tänker
    grow_grass# = gräset växer
    move_objekts = flytta, sälja objekt och gubbar, gör även gubbarna nakna om man säljer duschen när de står i den

dessa fusken kan användas på alla sims spelen. sen finns det speciella fusk till de olika spelen.

• Roisin Dubh

hoppfull, inte om man sparar innan man fuskar! Allt man skaffat sig utan att spara försvinner men det som fanns sedan förra sparningen finns kvar! Så se till att spara innan ni fuskar

• Bebis

det e ju mycket lättare o fuska om man bara skriver in tex rosebud en gång lägger till ; tecknet gör ett mellan slag o sen kopierar det..

rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud; rosebud;

fyller man rutan med det o sen tar bort det sista ros eller var det blir "över" (OBS behåll mellanslaget på slutet!!!) sen e det bara o hålla in enter o se pengarna rasa in *ler*

Black & white e oxå grymt bra!! Alltid kul o vara allsmäktig *ler*

Svar på tråden The Sims??