Du måste logga in för att svara i en tråd.

• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Upptagen

inte riktigt kommatecken, utan det bredvid : ;

• lycra

ah okej men då förstår jag Tussilago... men vet du om när man får en bebis (när föräldrar pussats tillräckligt) om barnet någonsin växer upp eller alltid kommer vara en bebis? Eller någon annan som vet?

• Upptagen

Lycra: Efter ungefär 3 dagar så blir bebisen ett barn... Tyvärr växer aldrig barnen upp utan är alltid barn...

• Roisin Dubh

Ett helkul fusk i Sims får man om man skriver "move_objects on" i det grå fältet!
    Då kan man flytta saker, även de som används! T.o.m. personer! Testa t.ex. att plocka bort badkaret när någon tar ett dopp

• Roisin Dubh

Samma fusk är också utmärkt att använda för att fylla på sina gubbar med nya krafter om de är utmattade. Det är bara att sälja dem just det, sälja dem!!! Sedan dubbelklickar man på gubbens icon som är markerat med ett rött kryss (tror jag det var) så återuppstår stackarn men med full hälsa!

• lycra

nu har jag juh hittat massor med nya möbler, måste dekorera om nu :)) Roisin: Hur gör man det? SÄljer de alltså?

• Roisin Dubh

lycra, om man skrivit in "move_objects on" i fuskfältet så kan man sedan lyfta en gubbe. Sedan är det bara att "sälja" som man gör med möbler man inte längre vill ha Eller rättare sagt "delete" får man får inga pengar för stackaren. När man gjort sig av med en gubbe på det viset blir hans icon nere i listen markerad med ett rött kryss. Samma som händer om gubben skulle råka dö.

• hoppfull

älsakr the sims!!!

vi har faktiskt införskaffat alla spelen från första till magin magic!