• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • Bebis

Länken funkar inte Linda!

Om du har ett mellanrum efter sista rosebud; du skriver så kan du hålla in knappen o se pengarna rulla in *ler* ta bort det sen när du vill att fusk rutan ska försvinna.

Jag tycker det e mest roligt o få lite nya möbler o sånt i extra programmen... tänkte väl inte lägga ner massa pengar på o skaffa det

• Linda

Oj då...de kanske har tagit bort sidan, jag har inte varit in där på länge....o inte har jag kvar spegeln själv heller. Ni kan ju kolla här
    avault.com/cheats/index-pc.asp
    om det finns något ql....

• Lady Namárië

Linda, när du får upp rutan att fusket inte finns, håll in enter-knappen så rullar pengarna in!

Jag har förresten alltid två stycken ;; på slutet, inte en bokstav. Men det kanske funkar vilket som?

• Linda

Bebis!
    Yes där finns den! Gå in på objects och miscellaneous så är det den första grejen som ligger på sidan! Bra jobbat! *applåd*

• Ptra

Hej hej!! Här är ännu en som är fast. Har bara living up spelet... är lite sugen på att skaffa några extra. Vilka tycker ni är bäst??

• Bebis

hot date e bra eftersom man kan åka till stan då!

O gillar man djur e ju unleashed skojigt, större kvarter o ännu en stadsdel får man oxå!

är superstar o holiday någe bra???

• Roisin Dubh

Superstar är superbra!

Vem vill inte bli en stjärna

Svar på tråden The Sims??