• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • CeNedra

Lycra -------> Du måste nog ha Hotadate eller någe för att Simmarna ska kunna ha sköj i sänghalmen.

• Linda

Fast de kan ju kuckilura en hel del i hjärte sängen utan något särskilt tilläggsprogram!

• Linda

Jag har den bara, minns inte med vilket spel den kom med men jag har "vanliga Sims", "Livin' it up" och "Unleashed". Någon annan som vet månne?

• werner

Jag tror hjärtesängen kommer med Livin it up..

lycra: jag har för mig att man är tvungen att ha skivan för att kunna ladda ner en expansion. Däremot använder man bara "den senaste" skivan sen när man spelar, så kan du låna en sims-skiva av någon när du ska installera så funkar ju det... Det blir mycket roligare å spela med några expansionpacks - Hot date är min favorit..

*tipsar lite*- Här är en bra sida där man kan ladda ner roliga "objects" www.cheapfrills.org

• lycra

när man laddar ner nya kläder osv... hur gör man för att de ska ta de på sig? klickar man på garderoben? laddade ner nån fil som gör att nu kan man ringa till vännerna för att bara prata :) så nu slipper man bjuda över de så fort man ringer :)

• Linda

lycra
    Man tar på sig dem genom att klicka på byråerna.

• Farelli

Sims är jättekul, 3 timmar känns som 3 minuter!

Jag köpte även till Playstation....men det var inte alls lika roligt som att spela på PC.

Tyvärr har jag inte lika mycket tid som innan jag fick barn (

• SC o EP

Här är en till som älskar "The Sims". Har spelat så mycket så det blev lite tradigt och gör ett litet uppehåll Väntar med spänning på The Sims 2 som beräknas komma andra hälften av 2004!! Den verkar ännu roligare än vanliga Sims!

Svar på tråden The Sims??