Du måste logga in för att svara i en tråd.

• lycra

The Sims??

Någon mer än mig som fastnat i The Sims träsket? Totalt omöjligt att sluta spela! Fast jag är fortfarande nybörjare :) Någon som kanske är mer duktig än mig själv som kan förklara lite mer vad man kan göra? Jag vet att man ska bli vänner med varandra i familjen + grannarna + att man ska jobba sig uppåt inom jobbet, men vad finns det mer? :)

• Svar på tråden The Sims??
  • linus

Är besatt av sims..........

just nu tar mitt nya tillstånd (gravid v13) upp mer plats + detta forum
    men kan knappt vänta på sims 2!!!!!!
    Hoppas bara det kommer ut lite före bebis , bra sysselsättning i väntan på förlossningen , för sen lär man inte hinna spela.

Nu har jag iof spelat ganska mycket med alla expansionerna så ibland tröttnar man när man vet vad som kommer till hösten..

• Binis

Hej!!!!

Spelar the sims med husdjuren nu.... men är det någon som kan hjälpa mig med var man köper matskålar och kattlåda????

• ika34

Hej Binis

Det gör du där du köper de övriga möblerna och sakerna.
    Ika

• lycra

hihi igår va jag busig, jag gjorde så att en kvinna från en familj som redan har man & barn blev kär i grannen... så nu har har (grannen) friat till henne o hon har flyttat in där... vad kan hända efter det? gör inte hennes gamla make nånting?

• Binis

Tack ika

Hur kan ni göra så mycket med era simmare, jag menar hur hinner ni med det när ni jobbra.... tycker att tiden går så snabbt... och kan man gå över till grannarna?

Sen är det en sak i sims Unleashed jag inte fattr. När man åker till vissa ställen så kan tiden ställas om till morgon där men sen när man kommer hem så är det eftermiddag igen, precis som när man åkte från huset. Då brukar mina simmar vara jättetrötta, hur lång tid har då egentligen gått????

Många frågor, hoppas att någon kan och vill hjälpa mig

• werner

Binis

De behöver inte jobba varje dag... Det räcker med att jobba varannan för att inte få sparken.