Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Ankmor
Åh jag gillade den första... ![]()

JFL
Ahaa.. det visste jag inte! Tackimycketipset
*hihi*
Aaaaahhhh!!!!!
Nu börjar jag få panik!! Kämpar på med mina blommor, och det går väl bra... men det tar sån tiiiiiid! Vet inte riktigt hur jag ska hinna! Dessutom fick jag veta IGÅR att de har ändrat sej, och ska ha 5 tårtor istället för 4! Så nu måste jag hinna göra några orkideer till!
Håller på med murgrönan nu... den blir mörkgrön, det går snabbast! Då kan jag ju grundfärga FP´n innan, så blir det inte lika mycket målning sedan...
Skulle ha behövt typ 17 händer till känner jag! Speciellt till att ta hand om lilleman! Han tycker inte alls att mamma ska sitta still och pyssla med sitt ju..
Tack och lov sover han middag minst 2 timmar om dagen. Annars hade jag inte fått gjort något alls!
Nej, här kan jag inte sitta... back to the murgröna!!
KRAM på er!
Förstår känslan Tussa
!! Det kommer fixa sig till slut iaf och bli jättefint!!
Jag sitter och fixar med konfirmationstårtan, det ska vara lite murgröna och lijlekonvaljer på. Sen har vi bröllopstårtorna nästa vecka och sen... Ahhhh!! Tur att vi har en slappkurs nu, bara undervisning 1 dag i veckan
Kram o 
Hej tjejer!
Jag har inte alls gott om tid numera. Massor att göra på uppsatsen som snart ska vara klar så den tar mycket tid. Dessutom mycket tårtor framöver, student som ska planeras, möss som inte vill bli kompisar o jag vet inte allt vad det är.. nåt sommarjobb har jag inte fått ännu heller även om det kan lösa sig typ idag eller imorn (ni får jättegärna hålla en tumme för utan sommarjobb vet jag inte hur sommaren ska kunna överlevas) Har en tenta jag måste göra om innan sommaren oxå.. jag blir smått galen!
Ville bara förklara varför jag inte hänger så mycket här. Tänker på er alla dagligen! Och tack söta ni för komplimanger om mina tårtor! rimmis o Aiwendil, era tårtor är jättefina! rimmis du målar så himla fint!
Puss o kram på er alla gobitar!