• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • JFL

Maraschino: En sådan sockersöt dekoration blir som körsbäret mitt på tårtan! Det som fulländar verket!

Rimmis: Tack. Jag försöker hålla igång tårttänkandet och allt omkring med denna tråd och mina CC. Har faktiskt raderat tårttråden ur mina favoriter nu (igår), det kändes som ett stort steg bort, men jag blir bara stressad av den tråden så det var lika bra. Föredrar denna lugna tråd som jag hinner med att hjälpa folk i, och hålla mig ajour i.
    Ja jag har verkligen svårt att få i hop tiden mellan jobb, familj och hem, tårtorna finns verkligen ingen tid för, eller lust att ta flera timmar från familjen för. Jag hoppas att jag kan hittat en balans som funkar tillslut.

I ღ cakes
  • Ankmor
    JFL här har  du ett motto du kan anamma!

Mitt motto om tårtor
    Så slipper du känna dig stressad.

Kyss
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • greeneyes

JFL: håller med de andra! Men om du släpper kraven och känslan av att det är ett tvång så kanske nöjet hittar tillbaka så småningom! Finns här för dig!

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • MariaX m 2

Hej på er tjejer

Vad lat jag känner mig men vad skönt att göra en icke-täckt tårta för en gångs skull !!

Här är den, fylld med mockamousse och tarragonamousse, klädd i chocolate fudge frosting och chokladglaze. Ovanpå färska blommor och bär för en gångs skull

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • greeneyes

maria: åååh vad fin den blev! mockamousse lät supergott! (taragona vet jag inte vad det är Generad )

• annis41

Nu har jag gjort mousser till fredagens tårtor så jag håller på att spy Flört en sats vitchokladfluff, tre satser rabarbermousse och två satser jordgubbsmousse. Så nu sitter jag bara o väntar på att de ska stelna så jag kan fylla tårtorna.

MariaX m 2 skrev 2008-06-11 11:24:51 följande:
    Hej på er tjejer Vad lat jag känner mig men vad skönt att göra en icke-täckt tårta för en gångs skull !!Här är den, fylld med mockamousse och tarragonamousse, klädd i chocolate fudge frosting och chokladglaze. Ovanpå färska blommor och bär för en gångs skull
    Den ser verkligen smarrig ut.
  • MariaX m 2

Tack !!

Tarragon aär en chokladbit med hela nötter i, typ som helnöt Gott, gott!!

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • greeneyes

Annis: duktigt!

maria: åh, låter verkligen supergott - skicka över en bit så man får smaka

• Ankmor
    Hej på er tjejer Vad lat jag känner mig men vad skönt att göra en icke-täckt tårta för en gångs skull !!Här är den, fylld med mockamousse och tarragonamousse, klädd i chocolate fudge frosting och chokladglaze. Ovanpå färska blommor och bär för en gångs skull
    *dreggel*
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • Solaika
    Hörru.. till o med jag blir sugen på den där.

Hej på er tjejer! Tittar in lite snabbt. Jag är igång o jobbar.. introduktion o långa tröttande dagar.. så jag hinner inte så mycket just nu. Vilka datum va det aktuellt med pulle-träff? Har äntligen fått mitt schema.
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
Svar på tråden Sockerpullornas tråd