Virktråd1
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Spännande pucken. Jag har gjort en liten fiskare till en kompis som fyllde 30 här. Ska sätta in bild på den snart.
Pucken: Allmäntråd-pyssel tror jag ska kolla
lite nytt i min blogg
crochetra.blogspot.com/
ja nu har jag börjat på en stor mormors ruta hehe vi får se hur stor den blir innan jag tröttnat men hade massa garn som det inte var jätte mycket på tänkte at det borde vara perfekt att använda up på en ruta
Pucken:
Gud va fina grejer du gör
Min sida där det uppdateras mellan varven
hobby.zoomin.se/
Pucken och Gaja, underbara saker ni gör.
Lugnistormen - väntar på biiiiild!
Jag virkar vidare på dotterns kofta. Det tar eeeevigheter på sig att bli klar. Jag virkar ganska "omsorgsfullt". Läs "långsamt"
Jag är sugen på att virka en liten sjal sedan och kikar efter mönster till det just nu. ![]()
Gaja: Fin hemsida ni har, med fina saker.
Beatrize74: Menar du bild på fiskaren så finns det en! I mitt galleri.
Jag sitter här o funderar på vad mitt nästa projekt ska bli. Eller om jag ska avsluta nått av de andra tusentals jag har. Haha
Fiskaren var superfin...vad välgjord den var!!! Och draken, har du hittat på utförandet själv? Imponerad av dina målningar också.
Hur virkar man nosen på amiguru katten?
Min nos blev som på börjad boll.