Virktråd1
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Men vad spännande. Jag stod och häll i diverse väskhandtag på en loppis idag, men det bidde inga. Har du något mönster du vill visa tro?
Jag har inget mönster utan jag har baraaen idé om hur den ska se ut. Har tänkt göra en slags axelremsväska med lock och kanske nån ficka inuti, om det inte blir för svårt.
här var det längesen nån skrev, hur går det för alla?? några nya verk?
Jag la undan min virknign men har börjat så smått igen. Har ju jättemycket kvar men funderar ändå lite på hur jag ska sätta ihop det. Vad tror ni, blir det snyggast att virka eller sy ihop kanterna. Ska kanterna sitta på utsidan eller insidan?
Laoghaire: Vad var det du virkade nu igen?
Jag är snart färdig med en docka, har bara håret kvar. Ska ta kort så snart som möjligt o lägga på bloggen o länka hit.
Ha det bra nu ska jag gå o fira min födelsedag!
Jag gör en väska. Kanske skulle ha sagt det
Grattis! =)
om du skulle bo i närheten av farsta centrum så hittade jag massor av fina bruna garner där för inte så länge sen.
och jag har börjat jobba och således tappat virklusten. ja, jobbet i kombination med ett positivt gravidtest