Virktråd1
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Ni kan tänka er min mormor som gjort ett överkast till DUBBELSÄNG av mormorsrutor.... hahaha. SNACKA om på rutor alltså.... tur hon e snabb i fingrarna. hehe.
Hihi...det har svärmor också gjort...helt galet. Snacka om ihärdig!
Såg någon som hade gjort en jättestor mormorsruta, tror att de kallade den "monsterruta", bara fortsatt runt, runt liksom, det var faktiskt jättefint! Det kan man ju göra till bebisfilt, ca 80 X 80 cm eller så... Måste avsluta mina andra projekt innan jag påbörjar det dock...
Har en tendens att påbörja 100 olika saker och sedan tar det jättelänge innan något av det blir klart, haha...
har snart avslutat en liten filt dock min första och tänkte inte på att använda svart runt alla så alla är olika färger :P men jag har virkat en del till skomakarlampor
hobby.zoomin.se/A47359 här har ni dom
Kaldorei - du har fått mig go nuts för amigurumi...jag har inte provat att virka än, men är SÅ sugen. Jag har sett katten tidigare och blivit helt förtrollad av den och många andra vackra skapelser där ute på nätet.
Däremot har jag LOVAT mig själv att virka klart en sak först innan jag börjar på nästa, det vill säga att jag ska virka klart dotterns kofta först.
Beatrize 74: Den där är ju bara såååå söt!! Har också tänkt göra den, om det är en liten tös som växer och gror i mig just nu vill säga..
BF 19/4 så svaret kan ju komma precis när som helst nu.. =)