Visparnas tråd # 7
Jisses va me sjukdom det var här då...
. Ja det är inte lätt att få till en dejt med 12 småbarn (eller var det 13
)?
Joyce Å jag måste ju kolla in hemleveransen - verkar onekligen smart - hoppas den sena lev är en barnsjukdom
? Undrar om det funkar här i förorten?
Malla Kläderna är jättesöta och de passar i dem men jag undrar om det inte blir lite blekt i svartvitt? Fast sen tror jag ju inte själva kläderna har så stor betydelse! Och det är ju fördelen men svart vitt tycker jag för då framträder själva personerna bättre.
Jag är verkligen ledsen men jag tror vi får ställa in fotograferingen. Alva har varit pigg hela dagen - "bara" lös magen och inte velat äta. Men sen ikväll plötsligt så kräks hon igen
3 gånger. Inte lär hon ha så mycket resurser nu heller
. Börjar undra vad detta är - kräkningarna kom ju i torsdags o sen har det varit bra för att återkomma igen... Men har hört att det går mycket magsjuka så det kanske helt enkelt är en annan hon fått nu. Skönt iaf att M är hemma så jag slipper vara ensam med oron.
)... Å vad jag har missat mycket
och det är så roligt att titta om det kommer upp nåt i trädgården samt att planera och drömma om växter och snygga stensättningar. Hinner ju ingenting men försöker att fokusera på det som är roligt. Än är inte ogräsen så höga...