Maxie Jag tror det där med sele/sjal varierar med barnens olika "faser" (å det där ordet vet jag inte om jag gillar

). A gillade sjalen i början, sen gick det inte alls och nu går det igen - fast nu sitter hon ju på ett annat sätt (mindre "fast"). Vi har inte testat ergo. Som nån annan sa - ge det lite tid.
Jag tror inte man kan ge för mycket mat - det låter jättebra att han äter så mycket. Gröt är ju "allsidig" mat som innehåller mycket nyttigt (som inte potatis har

).
Mamsen visst är det irriterande när inläggen försvinner!
Jag försöker vara konsekvent och säga ifrån när det gäller vissa direkt farliga saker (el, kaminen, småsten typ). Smulor på golvet kan jag inte tjata om för då skulle det bli nej nej hela dagarna

. Hon stoppar inte lika mycket i munnen nu men ändå rätt mycket. Antar att det är lättare när man har napp

? Hur länge håller de på så där?
Malla Va du e duktig med spinningen!!! Skönt med harmonisk vagn-åkning.
Kerpan Oj va skoj med fest! Dansa var länge sen här. Och just det - dagen efter kan ju vara tuff - även utan en leksugen Petter

.
Härlig dag har vi också haft

! M tog A och åkte iväg så jag fick rota bland jord, löv o ogräs. Trädgården har ju legat i träda sen hösten 2006(!) så det är en del att göra... Sen kom kusinerna hit o vi grillade. Så mysigt! Alva har varit så himla glad! Underbart!