• zynk

Visparnas tråd # 7

Hej Mamsen! Håller tummar för dig på onsdag - visst var det löneförhandling då?! Å vilka fina bilder!!!! Extra fint med svartvitt .

Och Alva har fått lite gröt nu som tillägg till blodpuddingen från igår

• zynk

Morn !

Nån som vill ha kaffe?

Alva chockade med att sova till kl 06 .

• zynk

Malla Attans Cornelia som sover när hon är borta och inte med er . Aldrig får man vara nöjd så sant som det är sagt...

Maxie Karlar !!!
    Har ni testat att blanda välling med ersättning? Vi tog 50/50 i början.
    Räkostreklam A har en bit kvar... .

Gnäääääll o bajsblöja

• zynk
    Halloj!

Grrr Karlar - fattar noll och jag orkar inte ens snacka med honom... Man måste ju ha energi till det också. Kanske gör jag fel men jag är bara människa.

Har jag skrivit nåt idag? Eller bara läst? *förvirrad*

Kerpet STÖRSTA kramen till dig iaf!!!!!!!! Vad ska man ta sig till när allt bara känns skit? Vart ska man börja? Önskar jag kunde ge svar och en massa styrka!

Proppen/MaLu +/- 22% på tillväxt-UL är normalt! AHA NU  såg jag att du precis skrivit det . Så 4,5% är helt suveränt! Kul!

MaLu Känner så med dig ang tankar o rädslor inför förlossningen. När du väl är där är jag övertygad om att du kommer fokusera på det som är då!
    Jag gick ingen profylax men hade gått yoga - tror det viktiga är att kunna fokusera och det övar man ju i yogan - liksom andningen (o det spelar ingen roll om det är genom näsa eller mun ).

Ska man lägga sig eller ta tjuren vid hornen?

Hur gör vi på onsdag????? Verkar bli pissväder så picknick kanske blir kallt o blött. Vill ni komma hit eller hur var det med Pess planer?
  • zynk

Morn!

Kerpet Rådgivning sitter verkligen långt in för karlar. Varför är det så? Hoppas verkligen han ändrar sig. Han vet inte vilken superkvinna han har tydligen! Han ska vara oerhört rädd om dig!!!

Pust här var A vaken o bökade mellan 02 och ... kanske 03.30 . <jag är så himla trött o idag ska vi på utflykt till Rosendal med mammagruppen. Vill SOOOOVA!!!!! O nu gnälls det. Ge mig styrka!

• zynk

Heeej Maxie!
    Usch va otacksam jag låter! Det är ju super att jag har en så aktiv mammagrupp och att vi ska på utflykt och solen skiner ju faktiskt!

• zynk

Här händer det grejer!

Pess Hoppas det går bra för karln! Klart man inte vill sprida allt över nätet!

Kerpet: Vilket flyt! Va bra gjort att du tar tag i det!!!!

Grattis MaLu!

Ja vad har ni bestämt för i morgon då? Ni är välkomna hit!!!  Men jag vet inte vad jag kan bjuda på - ska vi ta pizza kanske?
    Ska kolla vädret nu!

Återkommer!

• zynk

Från 10 grader o moln till 6 grader o regn i morgon. Nåååååååååååååååååå bestäm nu?! Kommer ni?

• zynk

Nä tjejer nu tänkte jag gå och lägga mig . Ska läsa "somna utan gråt" . Måste göra så här för att få lite energi.
    Joyce du är välkommen i morgon bitti då .

• zynk

God morgon! Kaffe till folket!!!!

Jag är i stand-by-läge! Hoppas vi kan ses på nåt sätt idag !

Svar på tråden Visparnas tråd # 7