• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • jamis

Men A sover väl i er säng?

zynk skrev 2008-05-16 10:22:22 följande:
    Få upp honom ur sängen? Är det inte där man brukar hamna (och somna om för den delen?). Här är vi traditionella. Borta är tiden då man fick till lite var stans.
  • zynk
    jamis skrev 2008-05-16 10:25:26 följande:
    Men A sover väl i er säng?
    Inte på den tiden då vi fick till det...

A är GALen O öppnar allt och river ut och nu är det kaminen som gäller - efter att ha käkat kol och sot flera ggr ska jag försöka göra rent den. Så stänger jag våra tjocka tunga skjutdörrar - men även dessa fick hon upp man hinner ju ingenting nu!
    Nä nu är hon vid kaminen igen. Svart av sot...
    Himla rolig tid
  • Ma Lu

Hej o hå vad det sexas på alla fronter Man ligger i lä... Siktar på massor med bolibompa-sex sen - typ nångång Nämen, med en graviditet med massor med kräks, uvi i början och sedan prematura sammandragningar inklusive den där blödningen vecka 18 så har jag inte varit så himlans sugen förrän nu kanske Och nu känner jag min på allvar som en valross Plus att jag inte sover och mår illa av halsbrännan... Fortfarande GBS-noja dessutom sedan det positiva provet vecka 9

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Kerpet1

Halloj!

Oj va jag fick igång er härinne!!!! Nej, nu ska jag verkligen försöka bjuda till så det blir nån ordning på den fronten iaf...
    Känner mig iaf full av energi att själv ge 1000% så kanske det påverkar tråkige Mr P oxå... vi får se, sen kan jag ju iaf skita i det med gott samvete!

Nej, nu sover Petter så jag ska röja lite innan vi får besök av en kompis!

Kram på er!

• MallaMojs

Haha, vi är nog rätt så lätta att få igång, Kerpet

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • zynk

ööööh vad har hänt här idag? Dog alla av allt snusk ? Försöker ni åtgärda .

Jag och Alva är solo ikväll så här blir det inget av den varan!

• Maxie

Hahaha! Lustigt, precis DET har vi pratat om idag, maken och jag. Han har önskemål om att få till DET i helgen igen, det är bara att DET förutsätter att vi är kvicka så att vi hinner innan V vaknar. Men det tycker inte maken spelar så stor roll, "han får väl skrika en stund då". Men jag skulle nog ha svårt att slappna av om V låg och skrek...

Tack för länken xena, jag undrade just.

• Pess
    zynk skrev 2008-05-16 17:19:48 följande:
    ööööh vad har hänt här idag? Dog alla av allt snusk? Försöker ni åtgärda. Jag och Alva är solo ikväll så här blir det inget av den varan!
    Ingen risk... (att jag dog alltså...inte att jag åtgärdar heller)

Men jag SÖRJER.....Ingen amning....buääää
  • zynk
    Pess skrev 2008-05-16 18:10:03 följande:
    Ingen risk... (att jag dog alltså...inte att jag åtgärdar heller)Men jag SÖRJER.....Ingen amning....buääää
    Har du slutat "bara sådär" ? Allstå med amningen (eller både och )?
    Hur gör man? Jag fixar att "söva" A i famnen första gången hon vaknar men sen framåt morgontimmarna hoppar hon över till tutten... För då är jag i dvala och kommer inte ihåg att det är projekt sluta nattamma...
    Och sen när man ska "söva" på bortaplan - inte lätt! Bara en flax att hon somnade i famnen hos dig Pess.
    Kanske får börja inrätta mitt liv efter A:s sovtider .
Svar på tråden Visparnas tråd # 7