• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Pess

Fisk: Tack

Ta en öl du Zynk....Själv kommer jag nog gå till Systembolaget i morgon (om jag överlever natten ) och köpa lite vin....

• zynk

Det gör du rätt i! I morgon natt kommer i alla fall du sova gott då !

• Idis 76

Hälsade på en 10 dagar gammal bebis idag och jag måste ju säga att jag blir bra sugen på en till och när jag sa det till M så skrattade han och sa att han orkar inte en till......

Hur känner ni, börjar ni att bli "sugna" på en till??

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • FISK78

Vin och öl, mums Här är det KK som gäller idag, men har ju haft två vinkvällar i rad nu...

Pess: Har L blivit magsjuk, hoppas INTE det!!! PEPP PEPP PEPP i massor till dig

zynk: Läget annars? Sover A gott!?!

• FISK78

Idis: Jaaaa, vi är lite småsugna... Men man vet ju aldrig om det någonsin kommer att funka Jag är rädd för att ge mig in i hormonbehandlingsvärlden igen, tycker att det var så psykiskt påfrestande... Så vet inte när vi kommer att våga börja!?!

KK och NU-tidning är det här hemma!!! Efter en middag bestående av varm choklad och ägg- och kesomackor Såhär blir det alltid när inte Mr D är här!!!

• zynk

KK = kvinnokliniken . KK betyder nåt helt annat för mig alltså inte karamellkungen.
    Ingen ordning när karlarna är borta...
    Jo det är bra här - a sover . ÖL var det ja...

• zynk

Sådär ja - jag hittade några jordnötsringar som M gömt undan också .

Fisken Har du också fest eller ?

Pessan Hur är det med L?

• FISK78

Japp, här är det fest om ÄN en lugn sådan... Ska sätta mig och läsa en stund innan läggdax, Sid har varit lite ledsen på nätterna jag tror han har ont i munnen... Såg att tand nr 13 är i antågande... 5 tänder på så kort tid, helt otroligt STACKARN!

• zynk

Oj oj va mycket tänder! Klart det måste kännas. Fast han verkade så glad och nöjd när vi sågs. Jag blir så glad över att han äntligen mår bättre. Ni som haft det så tufft.

• MallaMojs

Jasså, det är hääär festen är... Jag köpte chips till M på affären men jag var ju såklart tvungen att bara smaka lite - som lite tröst nu när jag varit duktig och sökt tre jobb till!!!

Måste gå å nanna kudden tror jag, det är visst min tur att sova på madrassen och bli påhoppad av C inatt

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
Svar på tråden Visparnas tråd # 7