Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Pess skrev 2008-04-17 21:54:20 följande:
    Tror jag....Fan vad SPONTAN jag är ibland
    Kan jag fresta med pizzabullar???
  • Kerpet1

Tjoho!!!!

Här är jag!! Malu! Glädjande nyhet! Din mage får gärna fotas till priset av 200 spänn!!! Även barnfotograferingar har det hutlösa priset av 1500 i deras atelje, men på hemma hos-partyn så är det 200!!!!! Så nu räknar jag med dig!

Zynk! Dig behöver man ju inte fjäska så mycket för som tur är!!! Du får ALLTID mina pizzabullar!!!! Kram på dig!

Jag ringer dom på måndag och kollar ett datum... dagtid är väll bäst och under veckorna????? Om jag tar ett datum om ett par veckor så kan vi väll säkert få det att passa alla? Gud så kul!!!

Kram på er!

• Kerpet1

Jag pratade just med apelsinerna och ska lämna några datumförslag...

Ska jag ta tisdagar tre veckor i rad så får vi se vilken det blir? Låter det bra? är det nån som absolut inte kan en tisdag?

Jag skickar den 29/4, 6/5 och 13/5 som förslag så ser vi!

• Kerpet1

Jag kan den veckan Mirren! kommer jättegärna. Om det inte blir foto den tisdagen, men det vet jag på måndag.

• Kerpet1

Halloj!

Har läst men är lite bakis så jag har glömt allt...

Däremot kommer jag ihåg! Klart du och Twinsen får plats Malla!!!

Jag o Mr P var på fest i går... så fruktansvärt kul!!!!! Jag dansade hur mycket som helst, fast Mr P hängde i baren, Nu har jag fått mersmak och vill gå på fest igen!!!! SNART!!!!!
    Petter hade oxå skött sig... fast han vaknade kl 7 som vanligt och då var det inte så kul eftersom vi kom i säng vid 3... men sen tog mormor honom efter en timme så vi fick sova vidare...

återkommer...

• Kerpet1

Godmrgon!!!!!

Här är det fullt ös!!!! Klockan 5 ringde syrran och meddelade att hennes sambo var på väg över med Lydia för hon hade värkar med 20 minuters mellanrum... Hon har ju tid för igångsättning på KS idag, men nu kanske det blir Körsbärsgolven på BB Stockholm ändå... Att det blir bebis idag är jag dock ganska sker på, Häftigt!!!!!

Så nu är Lydia här... springer och samlar nappar som hon sen kör runt i Petters Brio-vagn... Petter sover faktiskt trots allt väsen...

Jag tycker inte du är ett dug präktig mamsen!!!! Va härligt med parken idag då! Det får väll vi oxå göra skulle jag tro.

Malla! blä för idioter till karlar... Hoppas du får en bra dag iaf!!!

Zynk! Petter stoppar oxå allt i munnen men jag känner att det bara är att gilla läget! Givetvis så får man ju se till att det inte kommer in en massa skumma saker, men sand och gräs kmmer det nog att bli en del av... Jag kanske inte skulle låta honom krypa omkring på golvet i tunnelbannevagnen, men utomhus ska han få krypa i gräset och sitta i sandlådan... Ekollon låter kanske inte så kul däremot...

• Kerpet1

Ha ha! Vaddå kryper, jag har ju inte det problemet, Petter vägrar! åker bara på rumpan...
    Men nappen är bra... den sitter ju lite ivägen för allt som annars skulle kunna tänkas åka in i munnen.

• Kerpet1

Mamsen, va tråkigt med feber... hoppas han snart blir bra igen!

Maxie, vilken natt! och vaccination... Petter gnäller inte över sprutor, vilket är skönt eftersom jag är spruträdd... tycker det är så obehagligt at se dem sticka, men eftersom han inte verkar bry sig nämnvärt så börjar det gå lättare för mig oxå.

• Kerpet1

Halloj!

Nej, nervös är jag inte denna gång, det var värre när Lydia skulle komma, men nu har man gjort det själv och vet lite vad det handlar om...

en som däremot har gjort det TVÅ gånger och är lät hysterisk är min mamma... pust! Nu har jag skickat ner henne och lydia på picknick på innergården så Petter får lite lugn och ro och kan sova...

Pess skrev 2008-04-21 08:51:55 följande:
    [citat]
    Spännande Kerpet...Är du nervös?
  • Kerpet1

Oj, va gott med våfflor zynk!!!! Kanske man skulle göra till lunch, men det är väll typ onyttigt...

Svar på tråden Visparnas tråd # 7