Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Halloj!

Jag tycker vi kör på fotografering på Tisdag! Jag har snackat med en granne som kommer upp och plåtar sin bebis och sen kanske syrran kommer över...
    Men om du har nån Jam som gärna vill så är det ju bra med stand in!!!!
    Sen har två som jag känner genom fisken messat och är intresserade så jag tror vi får ihop det, vad jag däremot funderad på var att vi kanske kan va lite flexibla med tiderna...
    Så det inte blir "catfight" om vi inte exakt håller schemat!

zynk! Ni har tänkt komma va?

För min del får ni komma med feber och rubbet! Tom vattenkoppor är ok för vår del, lika bra att få det gjort!!! Ha ha ha!!!!

kram

• Kerpet1

Mirren! Om du får bråttom så kan du ju komma lite tidigare, fotografen kommer klockan 11 och behöver 40 minuter att rigga, så då kunde du ju plåta vid 11:45 kanske?

Så kan ju fisk-kompisarna ta din tid...

• Kerpet1

Malu! Helt klart! Kolla med henne!!!! Missade att skriva det tidigare!!!

• Kerpet1

Pess! Självklar ska du fota tidigt!!!!! Ingen skulle bara våga gå före dig!!! Ha ha ha! Nej och vattkoppor är väll lite onödigt!

Attans otur Zynk!!!!! Stackars lilla Alva! Va trist att vi inte får se henne då! Fast vi får dejta snart igen!

• Kerpet1

Halloj!

Nu är det natti... Tittade på reprisen av barnmorskorna och bölade när de gjorde snittet... Sen led jag nått fruktansvärt med paret man inte fick se och glädje mig med de som fick en liten bebis med sig hem dennaa gång.
    Tänker på dig Malu! Vilken stark människa du är!!!! Och vilken fantastisk upplevelse det ska bli denna gång för er!!!! Kram på dig!

Ses imorgon!

• Kerpet1
    Pess skrev 2008-04-28 10:17:32 följande:
    Nu har jag messat Kerpet och BEORDRAT in henne hit så att vi kan ställa henne mot väggen!!!! (ska bli spännande att se om hon har respekt för mig??? )
    Om du visste vilken respekt jag har för dig!!!! Var nästan på väg in på 7/11 för att få tag på internet... jag har nämligen varit ute sen tidig morgon, Uträttat diverse ärenden åt Mr P som är billös och varit i lekparken!!!!
  • Kerpet1

Ok, så här är det, tror jag...

Det är svart/vitt som gäller... Vet ej om hon frågat men det är ju lite deras grej att ta fina svart/vita...

Sen är Mirrens linje ganska bra - att köra utklädnad eller tema!
    Med risk att trampa nån på tårna så säger jag ändå att jag inte riktigt gillar de här vanliga "Atelje-fotona" Med spräcklig blå bakgrund... Apelsinernas foton är lite mer speciella tycker jag... dom får till roliga kort och får barnen att fångas på bilden på rätt sätt...
    Dom har ju alltid inför jul tex temafotograferingar till julkort osv, och dom är döhäftiga!

Jag mailar för att dubbelchecka att vi får svart/vitt för det verkar ju som de flesta vill ha det!

Joyce! Jag har kalsonger i överflöd!!!! Bara att låna! Jag funderar oxå på det men tror faktiskt jag skippar blöjan under... kanske ser knäppt ut med blöjsnibbar som sticker ut?
    Jag har även flera snygga badbyxor...

Va kul det ska bli!!!!

Kram på er!

• Kerpet1

Dom brukar oxå va flexibla så att man kan fota både naket och med kläder i samma serie...

Åh, nu går min hjärna i spinn här, vill hitta på nått kul...
    Har ju lovat Mr P ett fint foto att ha på sit skrivbord på jobbet så då kanske bygghjälm vore nått?

Eller vad säger ni om en ros i munnen??? Ha ha ha!

• Kerpet1

Nej, va trist Malla!!! Krama om dina små sjuklingar!!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Är det nån som har nån kompis som skulle vilja följa med imorgon? Som det ser ut nu är vi prick 12, men min syrra är väldigt osäker för hon vet inte hur det är med Tage...
    Det skulle ju kännas bra att ha nån plus...

Såg så bra ut i morse och att vi var så många så jag skippade att gå till rytmiken, där jag annars tänkt kolla om nån var intresserad...

kram

Svar på tråden Visparnas tråd # 7