Visparnas tråd # 7
Vi pratade ju om nästa vecka... Kan vi inte bestämma Onsdag?
Så ses vi lite tidigare, typ 11????
Om det är fint väder är vi ute annars finns det väll nått fik nånstans? Pess hur ser det ut med STOOOOOORA fik i ert område?
Vi pratade ju om nästa vecka... Kan vi inte bestämma Onsdag?
Så ses vi lite tidigare, typ 11????
Om det är fint väder är vi ute annars finns det väll nått fik nånstans? Pess hur ser det ut med STOOOOOORA fik i ert område?
Halloj!
Vilka bilder Joyce! Jättefina!! Nu måste jag oxå ha en kamera!!!!
Kram!
Halloj!
Skönt att höra att allt gick bra idag!!!! Nu ska han väll slippa mer besvär får vi hoppas!
Japp jag har bilderna och jag har tjuvkikat... skäms... Men de är gudomliga!!!! Bilderna med mössan är så fina!!!!
du kan få dem när du vill! Vi är hemma i helgen, ska ju på bröllop på lördag från 14, annars är vi i krokarna...
nej, nu är det bingen som gäller!
Godnatt!
Gokväll!!!
Har läöst men orkar inte kommentera...
Krmar till er alla iaf! Själv har jag huvudvärk och ont i magen, har varit och hjälpt en kompis med dukning för ett bröllop idag och imorgon är det bröllopsFEST!!!!! och jag har dealat till mig sovmorgon på söndag!!!!! Vi får väll se hur det blir med det, sist så satte de igång att hoppa och leka I SÄNGEN efter att jag druckit alldeles för många kaffedrinkar på Grand Hotell, men upprepar det sig har jag bestämt mig för att bege mig ut till soffan, he he he!
kram igen!
Godmorgon!
Blir glad när jag kommer in här och läser era inlägg... vilka vänner man fått!!!!
Jag är skitlåg... jag och Mr P har en svacka djupare än jag vet inte vad och det känns tveksamt om detta går att fixa... nej, ska nog böla en stund tror jag över tanken på att jag säkert snart är ensamstående mamma, stackars Petter...
Japp, tårar... återkommer...
Hallå alla goa och underbara tjejer! Vilken tur att jag har er!
Ja det är väll faktiskt lite pest, fast jag vet heller nte vad som är värst... att stanna eller dra... ibland känns det som att det är lika bra att skita i allt fast samtidigt vill jag kämpa!!!!!!!!! För Petters skull OCH för vår...
Mr P vägrar dock familjerådgivning...
Fast vi har inte sett slutet på detta än iofs.
Känns iaf skönt att kunna "prata" med er här.
Om det är aktuellet på onsdag så kan jag om vi kör tidigt för jag har ett möte vid två, dock i Zynks kommun så för mig passar det både där och i stan...
Tackän en gång och massa kramar till alla er!!!!!
Kersti
Godmorgon!!!
Vilken morgon!!! Fick se lapplisorna på gatan och rusar ut med petter halvnaken för att bara konstatera att de redan hunnit lappa min bil, skit oxå!!!!
Sen började jag leta efter mobilen för jag väntade på att en kompis jag skulle skjutsa med familj till Arlanda idag för de ska på bröllopsresa skulle ringa... Hittade den inte utan den låg oxå i bilen... Kommer ner och upptäcker att kompisen ringt flera gånger... då visar det sig att flyget gick mycket tidigare så nu när jag pratade med dem så var de redan på Arlanda... dåligt samvete fick jag...och de hade varit oroliga för att jag mådde dåligt och nått hade hänt, för jag våldgästade ju dem lite sent på Söndag kväll för lite pepptalk (och några cigg) Och de tog ju gladligen emot mig trots att de gift sig dagen innan, faan va dåligt samvete jag får!!!!
Nu sover iaf Petter efter att idag Ställt sig upp HELT SJÄLV, utan att jag ger lite hjälp med mina händer.
Gårdagen var annars lugn med Mr P men vi MÅSTE ta tag i detta NU!!! Kan inte göra som vanligt, stoppa huvudet i sanden...
Jag skulle jättegärna gå i terapi... men Mr P har som sagt svårt med det, bläääääääääää!!!!
Jag tycker du är så stark Malla!!!!!
Funderar på att kanske gå själv nånstans, men hur och vart vänder man sig?
Ja, vart vill ni ses imorgon? Vi bestämmer NU!!!!!!!
Pess! Kanske en upplevelse till systerdottern... ibland är man dum och tycker inte det är ett minne som man har kvar men det är det ju faktiskt i allra störrsta grad! Mer än ett smycke iaf!
Vem glömmer sin tågluff tex? Inte jag iaf! Eller språkresan! Fast den ska jag aldrig nämna för Petter!
Nej, mer kaffe OCH JAG VILL TRÄFFA ER I MORGON!!!!!!
Jag ska ringa kommunen NU! Tack Malla!!! Och tack Joyce! Tar gärna nummret!
MaCool! Var du med under WTC?
Jobbigt när dom inte äter! Nu har ju inte jag det problemet... oroar mig istället för att han kanske får för mycket mat... fast han äter ju 5 mål om dagen och det känns ju inte så mycket... plus lite frukt...