Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Hej!

Kikar in lite snabbt och vill tracka ALLA för alla fina presenter sonm Petter fick, han är överlycklig! Och att leksaker låter, det kan jag leva med, jag kan konsten att stänga av, (eller ta ett glas vin...)
    Är faktiskt lite lullig efter att ha druckit några glas med "präst-mamman" på gården... (hon har dåligt inflytande på mig... kan en präst röka, så kan jag... hm?) gott må jag säga!

Kommer in senare när jag nyktrat till!

• Kerpet1
    Pess skrev 2008-06-29 21:25:09 följande:
    Jag hade avslag i drygt 8 veckor Dvs HEEEELA långa sommaren
    Så var det här oxå! Pluss den där jäkla livmodersinflammationen som jag givetvis åkte på!!!!

Var "blöjfri" en vecka sen kom mensen!!!

Vad det är underbart att va kvinna!!!
  • Kerpet1

Grattis i efterskott lilla söta L!!!! och välkomna hem!

Hur känns det att börja jobba denna vecka då Pess?

• Kerpet1

Halloj Alla sköna hönor!!!!!!!!!!!!!!!

Har kommit hem efter en vecka i värmland... ganska skönt men oxå lite mycket bråk och trista attityder... bläääääää!
    Mr P kom iaf och hämtade oss och vi hade en mysig helg tillsammans...

Grattis i efterskott till Casimir!!!!!

Och Grattis till Mallas Jobb!

OCH HEJA PROPPENS!!!! har tänkt på dig ska du veta!!!!

Zynk! Jag kommer på kalaset! Kanske lite sent för jag har ett möte innan...

Och Fisken är i 11 veckan?!?!?!? Snart är du över den magiska gränsen!!!! Vill träffas snart!!!! var det nu du ska till GBG?

Pess! Tack för sms:et! Va glad jag blev! Men hur visste du det?
    Har du tid med fika nån dag?

Det tog mig lååååååååååååång tid att läsa allt ni skrivit så nu ska jag gå och natta, är så glad att jag är hemma hos "er" igen!!!

Godnatt!!!!

• Kerpet1

Godmorgon!

Va gör ni? Ute i regnet, eller? Här har jag lite barnvakt idag, för Mr P är sjuk och ligger hemma i sängen och då ligger ju givetvis Petter brevid... ganska skönt att få slappa lite.

• Kerpet1

Halloj!

Jag är världens dåligaste på att bevara hemligheter...

Så här kommer jordens hemlis/nyhet:

JAG TESTADE + KL 15:22 IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är i v7 (6+0) skulle ha haft mensen innan jag åkte till värmland, men den dök inte upp och jag orkade inte med att testa i värmland, för som sagt, jag hade alldrig klarat att inte säga nått till hela tjocka släkten... nu ska jag nog vänta lite... hm, får se hur bra det går!!!!

HELT OFATTBART!!!!!! BF den 1 mars 2009!!!!!

Så Pess, du kan ju hälsa Sussanne att jag vill ha min friplåt till BB-Stockholm nu!

• Kerpet1

Tack Maxie!
    Ja En Firp låter bra! Visst är det otroligt att man kan lyckas själva efter så lång tid!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Tack för alla grattis!!!! Ja, jag är mycket glad måste jag säga... Mr P oxå! Var lite orolig över hans reaktion, men han är väldigt uppspelt över detta nu... KUL!

Maxie! Klart du får fråga! Jag tror jag fick tebax mensen i aug och sen haft den hyfsat regelbundet med 23-28 dagar emellan, så det borde vara 10 ggr ungefär, däremot har vi inte haft mycket sex... så snacka om en fullträff!!!!!

• Kerpet1

TACK IGEN!!!!

Ja visst finns det hopp! Tänkte det samma när firren plussade, men då insåg jag samtidigt att det ALDRIG skulle kunna hända mig, åsså gör det det, GALET!!!

Jag är mycket lycklig idag!!!

• Kerpet1

godmorgon!

hoppas du får en trevlig dag i Vällingby! Deras centrum har ju blivit jättefint! gillar verkligen det!

själv ska jag åka och handla... har inget hemma och märker att jag är ganska hungrig!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Ja var är Proppen? Som Malu säger så är ju säkert Pricken här nu, spännande!

Jag är HUNGRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och TRÖTT!!!!!!!!!!
    Dessvärre är Mr P "SJUK" och det är värre än en förlossning upphöjt i 10 + en livmodersinflammation, samtidigt som man ska ta hand om en nyfödd...
    Så det jag vill gnälla över är att jag får noll avlastning med Petter och det är tungt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oj, nu vaknade visst lille grynet... återkommer...

• Kerpet1

Grattis Proppen!!!!!!!!! Va underbart!!!! Åh vilket fint namn!!!!

Maxie! Våra karlar skulle passa varann perfekt!!!!

Här har vi just misslykats med att laga fiskpinnar... så det blev potatis med remuladsås och glassbåt...

• Kerpet1

Hoppsan! MR P och MR Maxie får visst ha en trekant med MR MAlu!!!!!

Kramar till dig!!!!!!!!!!!1

Svar på tråden Visparnas tråd # 7