Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Faan jag ska ju städa... inte sitta här... hittade en tidning som jag MÅSTE läsa oxå...

• Kerpet1

Gokväll!

Här råder Deklarationsångest!!!! Varför väntar jag alltid till sista sekund och sen hittar jag inga papper osv... blääääääää!
    Hämtade ut en blankett idag för att redovisa min enskilda firma och sen visade det sig att det var fel blankett så jag fick snällt knalla iväg och hämta ny... En skrivare hemma skulle inte va fel!
    Förresten, visst har de höjt grundavdraget från 1000 till 5000 för övriga avdrag, det var ju bra för då slapp man ju leta efter dom kvittona, ha ha ha!!!

Mamsen! Vilken lyx och vilken superman du har!!! Lyckats städa på sin första pappaledighetsdag!!!! och dukat bord WOW! Det kan jag se mig i stjärnorna efter!!!!

Mr P har varit en "pain in the as" bak i bilen i vanlig ordning idag... han är helt omöjlig när han ska sitta där bak och inte själv får köra, det är hela tiden "byt fil, växla upp, lägg i femman, kollade du i backspegeln? gasa, bromsa, kör höger, kör vänster" Om inte denna månaden tar slut snart så han får tillbaka lappen så dööör jag, eller så skiljer vi oss!!!!

Nej, Mot Skatteverket!!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Jag ska åka och hämta korten NU!!!!!!!!!!!!!!!
    Vad säger vi för tid imorgon? Bestämm ni, jag har bvc runt 10 annars är jag helt ERAN!!!

Jag ska ut i kväll så jag kikar in i natt!!! Kram på er!!!

• Kerpet1

HAlloj!

Jo, nu är jag skitsur på er som ska dissa min innergård så jag har bestämt mig för att dissa er imorgon!!! Då kan ni sitta där och glo på varann istället för på korten!!!!
    Nejdå! ingen fara! Nästan glad faktiskt för då slipper jag att städa, ha ha!
    Däremot så kanske jag får ta med min syster för hon skulle komma hit imorgon och hälsa på, är det ok?

Klart du ska komma zynk!!!!!

• Kerpet1

Fisk! Tänker massor på er imorgon! Men du! Jag har dina kort här... skumt... och det står verkligen på kuvertet att de ska skickas direkt till dig... vilken skit! Men jag gömer dom så att ingen ser dom! OK?

Vilka bilder det blev på Petter!!!! Jag dööööööör!!!!

Kul att ses imorgon! Kram och godnatt!

• Kerpet1

Godmorgon!

Va synd att du inte kan komma idag Mirren!!!! Se till att inte C äter upp alla papper du skriver ut bara!!!

Här sitter jag med fjärilar i magen... försöker få tag på en rektor för jag har bestämt mig för att söka ett nytt jobb!!!!!
    Typiskt nog inget svar när man laddat... Jag har ju inte sökt jobb på nästan 7 år så jag känner mig mycket ringrostig...

Nej, nu gnäller Petter, ska försöka få honom att sova innan 10-månaderskollen! Sen ska vi träffa er!!!

• Kerpet1

Klart du ska komma Zynk!!!! Lite snor dör vi inte av!

Pess! Vaddå? Fotade du L? Dom bilderna har jag inte... Däremot tre kontaktkartor på urtjusiga nakenbilder av dig!!!!!!!

• Kerpet1

Joyce! Jag hoppas du tar med dina bilder så vi får se dom!!!

När jag hörde att nån redan hämtat bilder så var jag säker på att det var Pess som tältat utanför deras studio sen i tisdags... men ack så jag bedrog mig! Ha ha ha!

• Kerpet1

Nu har jag ringt... Rektorn sa inte så mycket, men jag ska skicka in cv... Fick mail från den serveringsläraren som jobbar där idag och som jag känner lite, han tyckte absolut jag skulle söka och tyckte det skulle va kul att jobba med mig!!!! Tydligen har de en vikarie på den här tjänsten men som var sådär, enligt honom... Spännande!!!! Sen blir jag nervös för jag tror faktiskt aldrig jag sökt ett jobb som jag inte fått och är rädd att mitt ego ska få sig en törn, men det kanske skulle va nyttigt, ha ha ha!

Jag har bestämt mig för att inte säga nått till Mr P om detta än, för jag vill få komma på en ev intervju och sen känna av om jag skulle trivas... jag är rädd att Mr P ska gå i spinn och tycka att jag ska ta jobbet till varje pris! Han tjatar ju hela tiden om att jag ska byta jobb och jobba på "norra sidan".
    det här jobbet är ju perfekt... kollade sl-förbindelser igår och det kommer ta mig 18 minuter till jobbet istället för dryga timmen i dag... värt en del kan jag tycka...

bla bla bla...

• Kerpet1

Tack för idag! Trist att jag inte tog egen bil så jag hade kunnat dricka mer kaffe med er!

Nej, nu ska här skrivas cv... jobbigt! Undra var jag har min gammla, hm?

Svar på tråden Visparnas tråd # 7