Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Halloj!

Medhåller övriga, Det var supertrevligt hos Zynk igår! och gott!

Här är det huvudvärk som gäller... bläääääääääääääää!!!!!!!

och en superpigg Petter som äntligen somnade hos sin far, så kanske sovmorgon imorgon?!?!?!?!

• Kerpet1

Hej!

Här är jag!!!!!!!!!!!!!!!1

Fast vad möts man av?!?!?!?!?! ÄLSKADE FISKEN!!!!!!!!!!!!!!
    Faan va jobbigt, men jag tror oxå det ver för tidigt att se...
    Skönt att du får komma in imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jättekramar!!!!!!!! Dessutom såg du präktigt gravid och mycket vacker ut när jag såg dig sist!!!!! Och tack! (glömde nog skicka "tack-sms")

• Kerpet1

När ska du vara där imorgon? Kan Mr D följa med? Du får ringa annars om du behöver stöd eller barnvakt åt Sid!!!!!
    Kramisar!!!!!

• Kerpet1

Godmorgon!

Hoppas nu att fisk i detta nu har fått bevis på att det finns bebis i magen!!!!!!!!!!!!! Faan va nervös jag är!!!!!!

Malu! Har slemproppen gått?!?!?!?!?! Då är det bebis garanterat inom ett par veckor, hi hi hi! Lycka till idag!

Nej, nu ska jag och Petter gå och bada... Vi har en jättefin park precis här brevid med liten pool/plaskdamm där vattnet cirkulerar så där ska vi hänga idag.

När ska vi ses????? Nästa vecka måste det ju bli eller hur? Ska vi sattsa på picknick i det gröna? bra på ett ställe med mycket träd för det är ju skönt om de kan va i skuggan, även om mina ben skulle behöva va i solen...

kramisar!

• Kerpet1

Hej Caribe!

Hur mår du då? Här hoppas det såååååååååå för dig oxå!!!!!!

Oj, nu vet inte Petter hur man ska sätta sig efter att han rest sig mot spisen... måste nog hjälpa...

• Kerpet1

Halloj!

Just kommit hem från landet... oj vad ni skriver!!!!

JAG VILL OXÅ SES!!!!! Helst inte tisdag och fredag...

Masa er in här nu så vi kan bestämma nått!!!!!

Imorgon ska jag och Petter hänga i Marabouparken och bada, så om nån är sugen... (ligger precis mittemot mig) Jättefint, lugnt och inte jättemycket folk... dessutom plaskdam där vattnet hela tiden omsätts...

• Kerpet1

NEJ! Inte tisdag!!!!

Zynk! Du får gärna komma hit iomorgon om du har lust!!!!
    Firren,kan inte du oxå????

• Kerpet1

Jag loggar in tidigt och kollar... Onsdag är annars ok!

Men kan inte nån va lite spontan imorgon??????

• Kerpet1

Halloj!

Japp, man måste byta i Årstaberg eller centralen eller lite var man vill... Men det brukar va ca 5 minuters väntetid och gå smidigt!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! VAR SPONTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Ja vart tusan är fruppan??????

Maxie? ska inte du ta en buss till sumpan idag?
    zynk ska nog försöka vara spontan, och hon lyser ju inte grön nu så hon är nog på väg... vore kul!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7