Visparnas tråd # 7
Gokväll mina vänner!!!
Nu har lugnet lagt sig, hemskt att säga men det är lite jobbigt att ha mamma här en vecka... nu är hon iaf hemma i värmland igen!
Ang, fotandet så tänkte jag fixa ett schema... startar en egen tråd för det tror jag, som jag länkar hit och så kan vi skriva in oss där...
Jag bjussar på fika, sen tänkte jag att det är ju mitt i lunchen, så ett alternativ är att jag lägger ut en Take away-meny från sushi-stället brevid så kan ni medela mig vad ni vill ha så kan jag ha hämtat det innan, hur låter det? om ni äter sushi? annars finns det ett mackställe här nere på hörnan oxå...
Pess: Kaos blir det säkert!!!! Ha ha ha!
Malla! Klart du ska ta med farmor! Jag tror 200 / familj gäller, jag fotade petter och oss tillsammans lite blandat sist... Fast bilderna där jag var med gick fetbort... såg förjävligt ut!!! Värsta hästansiktet och jag kunde inte räkna till alla dubbelhakor, ha ha!
Och de tar en serie bilder och så får man hem en kontaktkarta att beställa förstoringar ifrån.
Jam: Dom fotar både naket och med kläder... Bra att Mirren har en fäll!
Mirren och MaCool! Precis vad jag tänkte! Klart du och Isak oxå ska va med!
Malu! Heja Heja, blöja och kalsong, vilken grej!!!!
Pess! Appropå PCB igen så misstänker jag att syrran hade din Bm... och hon var så nöjd... namnet började på Ber.. Kan det stämma?
återkommer...