Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Halloj!

Det blev en liten kille, eller ja, liten kanske han inte var... 4200 och 53 lång... det blev körsbärsgolven och en förlossning på 4,5 timmar, utan bedövning sa hon, för att i nästa säga att hon testade Västerviks-metoden... Vaddå? är inte det en bedövning, eller?

Och Pess, Mr P påpekar oxå alltid det där om att det faktiskt är plast, ha ha ha!!!!
    Hon var iaf mycket nöjd med dina kollegor...

• Kerpet1

zynk! Det blev våfflor här oxå, mycket gott och onyttigt!!!!

• Kerpet1

Ja, eller hur? en del föds med matjord i fickorna... Blir gravid så fort hon ser ett par herrkalsonger och sen dessutom få föda på BB-stockholm trots överburenhet och kommer igång av sig själv en kvart innan igångsättning... och så lätta värkar och 4 timmars förlossning... Ja, det skulle jag oxå kunna leva med, ha ha ha! inte ett dugg bitter...

• Kerpet1

Då var det väll nått som gick idag då zynk! för här fanns det bara ett järn men säkringen small tre gånger tror jag...

• Kerpet1

Jo det tror jag faktiskt!!!!
    Ni är väll allihoppa som kaninerna på gotland här inne... utom jag då...

• Kerpet1

Och du zynk, de där orden värmde!!!!

God natt på dig min vän!

• Kerpet1

Gokväll!

Har varit och snusat på en knappt dygnsgammal bebis!!! Och då blir jag faktiskt sugen!!!! Jag som tyckte de tre första månaderna var pest (får man skriva det?) skulle nu mer än gärna ha ett litet knytte... och va stor Petter var i jämnförelse... kan inte fatta att han varit så liten, nja, det var han ju knappast heller, men nästan... Jättesöt var han iaf, lilla Tage!

Nu ska jag sova och hoppas att Petter vill sova i natt, han har varit lite bökig de senaste två nätterna och jag har kapitulerat mot vällingflaskan... vi får se hur det går i natt...

God natt på er!

• Kerpet1

Halloj igen!

Jag har fått mail från Apelsinerna!

de kommer nästa tisdag den 29! de flesta kunde väll då?

Jag har sagt från 12 och om det är nån som har bråttom eller blir sen så är det ju ingen fara... de fotar 4-6 familjer per timme och vi ska va minst 12... vi får väll trängas med fika i köket... alla behöver ju inte komma samtidigt, ska vi göra nån boknings/turlista? (de skulle skicka en mall till mig...) så vet man lite bättre...

Vilka var det som ville då?
    Zynk
    fisk
    mirren
    jam
    Joyce
    Malu
    Malla
    Pess
    har tappat minnet, ska kolla tebax...

• Kerpet1

Petter var nog tre veckor när vi åkte tåget till värmland första gången, gick hur bra som helst!!! fast är man ensam som jag så är det bra att få hjälp på och av... Mr P följde mig och pappa hämtae...

Vad ska du göra i Karlstad?

Du kommer på tisdag va?

kram

Svar på tråden Visparnas tråd # 7