Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Strålande!!!! TACK igen!

• Kerpet1

Nu har jag gjort en nyanmälan hos familjerådgivningen, via nätet, oj vad det går framåt!
    Känns bra! Skrev att jag ska gå själv, hoppas nu man kan få det...

• Kerpet1

Heja Mig!!!! Ha ha ha! Skönt att ha er som sagt var!

Dom har redan ringt och jag har fått en tid på måndag morgon!!!!! Trodde det var kö i hundra år så man kanske kom fram lagom tills det börja krisa i ett ev nytt förhållande... Nej, detta känns bra och jag får gå själv!!

Nu ska jag och Petter äta lunch och fira att hans mamma är en Kämpe!!!!

Joyce! Låter som värsta Jätten du beskriver, måste se kul ut!

Pess! Oj, hoppas det går bra för M idag då!

Petter har upptäckt dörrar, ska helst kolla hur det känns att lägga handen emellan och sen trycka på den, smart kille! Sen gnälls det tills jag kommer och hjälper honom att ta bort handen som trycker... oj va konstigt det blev, förstår ni?

kram

• Kerpet1

Maxie! Ja, varför kan dom inte lösa problemen själva nån gång... Det är så enkelt för dem att säga att det är si eller så och sen ska vi fixa det... Blir grymt irriterad på kvällar när Petter är hos Mr P och det händer nått, ex att han spyr och då ropar Mr P alltid på mig "kom hit med papper" eller dyl ochdå är det bara att lämna det man gör och komma till undsättning...
    Usch, va gnällig jag låt nu, det kanske inte är så farligt... Jag behöver nog terapi!!!!!!!

• Kerpet1

Maxie! Ja det undrar jag oxå!!! Vi kanske ska testa nästa gång att ropa och se om nån dyker upp!!!

• Kerpet1

Godmorgon!!!!

Jag kommer!!! Ska bara röja lite snabbt...

10:30 sjöstaden? eller? jag blir nog lite sen! Men jag kommer!!!!

Kram

• Kerpet1

Bra! Då hinner nog jag oxå! Ska få Petter att sova en stund...

Hej Idis! Är allt bra med dig?

Zynk! Faan va du skryter... A kan gå!!!!!!!!!!!!!! Det kan INTE petter, men vilken rumpa han ska få!!!! är inte det nån klassisk husmorsgympa? Att åka runt på arslet?????

• Kerpet1

Maxie! Lider med din vän, ja man ska va så lycklig över det man har!!!! Sett i det perspektivet är det helt ok att vara ensamstående mamma oxå! Var det i Sverige dom gjort ÄD,för visst var det så?

Läkarbesök får man göra först när de är 6 eller 7 år och börjar skolan igen. Alla andra bedömningar gör bvc-tanterna själva efter 10-månaders kollen...

Petter sover ochjag ska snygga till mig, om det går?!?!?!!?

• Kerpet1

Godmorgon!

Känns som en bra dag idag! Vi hade några väldigt fina vänner här på middag igår och det var så trevligt!!!!
    Kändes som om vi behövde ha lite trevligt, och Mr P var på ett strålande humör OCH HAN fixade hela middagen!!!!!!! Han hade kurs igår och slutade tidigt så han gick och köpte vin och fixade allt så det var klart när jag kom hem... stort plus till honom...
    MEN, vi MÅSTE prata... inte låta detta rinna ut i sanden, men man ska välja sin strid noga tycker jag så jag har bestämt att snacka om detta i helgen på landet... då han är på gott humör,he he!

Hoppas vaccineringen går bra Fisk!

Vilken fin liten J du har att vänta Malu! Låter supergullig tycker jag!!!

OCH tack för gårdagens dejt!!!! Trevligt som alltid! Och skönt att fa prata lite!

Fast jag glömde ju burkarna hos Pess... Attans!!!

• Kerpet1

Godmorgon!

Grattis till lägenheten Joyce! Låter ju toppen!

Här har Petter haft en sväng av att vilja busa med mamma o pappa mitt inatten... bläääääääääää! Fast jag ska inte klaga för det händer ju ytterst sällan.

Fisk! Ja det var det verkligen! Måste göras om!!!!!!! SNART!!!!!

Grattis till köpet Pess!

Välkommen hem Jam!
    (till regnet...)

zynk! ADHD!?!?!? Det har nog Petter fast han sover bra!!!

MAlu! Tänker på dig idag när du ska ut och träffa en mängd Puckon!!!!

Nej, nu ska vi ut i en tydligen ganska tung trafik (enligt morgontv) Vi ska åka och hämta lite grejor som ska med till landet... det ska tydligen byggas förvaring i källaren denna helg... Fast vi ska inte åka förrän i morgon för Mr P ska och kolla in nån rekrytering till hemvärnet imorgon!?!?!?!?!?! Hallå??? Tydligen frivilliga MC o Bilkåren eller dyl... Snacka om att vara sugen på att köra ett motorfordon, fast det kanske vore bra om han skaffade sig ett intresse...

Om nån är intresserad så kan jag meddela att vi fick till det igår... he he he! Spännande när Petters leksaker drar igång och låter i 170...

Svar på tråden Visparnas tråd # 7