Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Petter har precis stoppat ner min mobil i halsen, undra fall den funar fortfarande... orkar inte ta den, får han ha den så låter han bli mina ben och jag får surfa i fred...

• Kerpet1

Halloj!

Oj va jag fick igång er härinne!!!! Nej, nu ska jag verkligen försöka bjuda till så det blir nån ordning på den fronten iaf...
    Känner mig iaf full av energi att själv ge 1000% så kanske det påverkar tråkige Mr P oxå... vi får se, sen kan jag ju iaf skita i det med gott samvete!

Nej, nu sover Petter så jag ska röja lite innan vi får besök av en kompis!

Kram på er!

• Kerpet1

Halloj!

Jäkla FL! Skrev inlägg men dom försvann...

Ville ju kolla VEM Fiskens KK var, nu när MR D jobbade, för mig har nämligen KK en helt annan betydelse!?!?!?!?!

Har nu skickat in ansökan till jobbet iaf! Skitnöjd med mig själv!

Spännande att höra om hur det går mad amningen Pess! Du är såååå duktig!!!

För att spinna vidare i snusket så undrar jag i mitt stilla sinne om det är A´s leksaker du har i sängen Zynk, eller några andra? De kanske kommer till nytta när den är så STOR och TOMM?!?!?!?!

Nej,ni har ju gått och lagt er så det är väll bäst jag oxå gör det!

Godnatt på er!

• Kerpet1

Halloj!

Va då säkra perioder Zynk????? Så sällan som det händer nått här så är ju hela jäkla livet en säker period!!!! Fast det ska bli bättring på det nu!
    Ang. pottan så går det strålande! Petter har kanske haft högst 10 bajsblöjor på 2 månader... jag sätter honom där på morgonen och efter att han ätit och när vi kommer hem om vi varit ute hela dagen och då brukar det komma bajs... mycket duktig min lille prins!!!

Va duktig du är Pess!!! Döimpad!!!

Malu! Klart det inte är nån fara med dina förvärkar! Inte nojja!!!!

Kollade barnmorskorna nyss (reprisen) och då visar det sig att tjejen som hade gått på animasamtal var en gammal elev (eller inte så gammal egentligen...) Coolt måste jag säga...

Själv är det lite bättre för tillfället... har haft en mysig helg, fast lördagen började dåligt med lite tjafs,fast sen kröp det fram att det berodde på körkortet... va säger man?
    Det finns hopp tror jag!

Har jätteont i halsen... bläääääääääää!!!!!!!!!!!!

Ses imorgon!

• Kerpet1

Halloj!

Fisk! babysimmet är slut för säsongen... men vi ska på återsim i morgon , en fika då? Fast det är lite senare...

Psyksamtalet idag gick bra, fast jag har inte bestämt mig för vad jag tycker än riktigt... Sen är jag uppspelt för jag var och åt lunch på skolan jag söker jobb på och det kändes SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra, vill ha jobbet!!!!! Träffade den andre serveringsläraren och han verkade tycka att jag skulle ha jobbet oxå! Vill, vill vill!!!!! (stampar med foten)

Petter har inte sovit på hela dan förrän nu och verkar vakna, så jag måste rusa och försöka sova om...

• Kerpet1

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är det jag läser??????? Fisken är på tjocken!!!! det finns hopp vill jag säga!!!!!

Faan va sugen jag blev nu!!!!!

Grattis vännen!!!!!!!!!! Så glad för din skull!!!!

KRAM

• Kerpet1

Halloj!

Här "svart-tvättas" det för fullt! Har ju knappt varit hemma på en vecka...

Jag kommer på onsdag! Och jag har lovat att hämta upp fisken på vägen... annars hade du Maxie kunnat åkt med mig...

Jag fick lite sovmorgon och frukost i morse! Ganska nöjd, fast lite sur för att jag inte fick nån present... Men sen tog Mr P med oss på utflykt till Elsa Anderssons Konditori i Norberg där vi frossade i bakelser! Petter delade en blåbärsbakelse med sin far och var helt blå hela han efteråt! så jag är nöjd med min första Mors-dag!

Jag är skitavis på fisken!!!! OCH jätteglad för hennes skull givetvis!!! Ler så fort jag tänker på detta fantastiska!!!!

Kortena till Macool och Mirren finns här! Kanske ingen idé att skicka dom om vi ses på onsdag, men om ni vill får ni hämta dem här... eller jag kan skicka oxå... no problems!

Jag o Mr P skulle stressa och fyllde i vår beställning förra veckan, jag valde några (läs jäkligt många) och sen skulle Mr P lämna in dem, då hade han beställt några till och tydligen hade de ringt och sagt att de räknat fel och det kostade inte 1400:- som de sagt till Mr P utan 2400:- HALLÅ! Vad tusan hade han kryssat i???? så nu ska jag nog åka förbi där en dag och reda upp detta innan de framkallar... känns som mycket pengar... Men han är ju sååååååååååå söt!!!!

• Kerpet1

Godmorgon!

Kaffe?

En JÄTTESTOR kram till Joyce! Va jobbigt med din mamma som är dålig... tänker på dig!

MaCool, ja, jag skulle nog oxå krävt att få komma in, bara 8 dagar till bf... Men då gårdet säkert fort för henne att få sin tillväxt-ul iaf...

Här reser sig nu Petter utan att ta hjälp av mina ben (även om det är favoriten) fast just nu verkar det svårt... ha ha ha, sitter och gnäller för att det är halt på golvet...

Vilket väder vi har! Idag blir det parken! Och imorgon får vi träffa er!!!! Kanon!

• Kerpet1

Jag ser fram emot dina smörgåsar Zynk!!!!!!!!!!!!

Ska bli kul att ses imorgon! är det 11 som gäller?

Mr P är sjuk... oj oj oj, vad det är synd om honom... och jag har några riktigt SJUKA storys att dra om honom imorgon oxå!!! Ha ha ha!

Nej, nu ska jag sova, innan Mr P för en gång skull... Petter sover dock sött i vår säng sen några timmar tillbaka.

Malu! Vilken mage!!!! WOW!!!! Och vilken Urping till man du har!!!! Har missat att kolla dom bilderna förrut!!
    Dessutom tror jag att vi har likadana handukstorkar!!!

kram på er!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7