Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Du får gärna komma vid 11:30 för uppvärmning!!!!

SNÄLLA!!! Känner ni ingen som vill komma????

• Kerpet1

Åh, Jam o Joyce! Såg inte era inlägg! Va glad jag blir!!!!!

• Kerpet1

En fråga...

Man kan ju ta några bilder tillsammans med sin bebis, men om den är naken, ska man va naken själv oxå då?
    Hur tänker du göra pess??????

• Kerpet1

Joyce! Min kompis har en sån och den verkar funka fint... perfekt när det inte finns nån barnstol att tillgå... hon köpte den på babyland

Åh Malla! När får jag och Petter komma och bli smittade då???? Känns iofs inte så lockande nu när det verkligen finns riktiga koppor...

• Kerpet1

Nej, om det ska bli några bullar till kaffet imorgon får jag nog sätta igång att baka nu och inte hänga här...

• Kerpet1

Halloj!

Joyce! Hoppas hoppas!!! Nej, jag vet inte vilken sort... hon kommer imorgon, så då kan vi ju fråga.

Macool! Då får jag lite sushi-sällskap iaf, Vill nån mer ha???

Pess! Vaddårå? Jag skulle iaf matcha Petter med alla hans knubbiga veck, ha ha ha!!!!!

Fisk! Nej, nu får lille Sid vara frisk!!!! Jag sattsar på att det är tänderna... 11 st!!! herregud, här ligger petter i lä med sina 8!!!

Jam! Oj va gott det där låt!!! har du bakat själv?

Här finns det nu bullar iaf... tror ni det räcker med 100 st? en plåt blev lite mörk så den får nog Mr P med sig till jobbet...

Kram

• Kerpet1

Ingen som har en kompis som vill fotas????????

Pess, kan inte du tvinga nån från minnas tjejer????

Nu har jag städat så att inte era barn blir mätta på dammtussar...

Kram

• Kerpet1

pkod 1523... hur hemlig är jag????

• Kerpet1

Halloj!

Tack för idag alla underbara brudar! Vilken succé eller hur? Och vilket kaos!!! Men ett trevligt sånt, hi hi!
    Mr P undrade vad som hänt när han kom hem... vi hade ju gått ut i solen och käkat glass istället för att städa... Petter var ju helt speedad, men somnade tillslut i min famn i solen...

Nu längtar man ju så man dör tills bilderna kommer, och jag den lyckosen får ju förhoppningsvis se alla...

Nej, nu städa upp och sen handla inför barnmatlagning imorgon... Petter riskerar att dö i sjöbjugg (eller vad det heter) för det är bara kyckling och torsk kvar i frysen...

kram på er!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7