Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

mimmamum skrev 2008-05-12 19:47:01 följande:
    Numberone, jag röstar på ett stort skåp! Där kan ni gömma allt, inklusive Tv:n! Blocket är ett hett tips eller om ni har någon loppis i närheten!
    Ja den hade varit underbar att bli av med... iallafall alla sladdar och och högtalare å skit!
  • numberone
    Sylt skrev 2008-05-12 19:48:06 följande:
    Toppen! Nu skall jag gå o måla o sen är det film-tajm.
    TACK! skall ringa å kolla om dem gärna vill bli av med det 
  • numberone
    mimmi006 skrev 2008-05-12 19:57:48 följande:
    Man kan bygga ett eget också, men se till att teven får plats bara!
    Det var väldigt sött!!
    nublu skrev 2008-05-12 20:03:46 följande:
    number one: Sy överdrag till högtalarna i ljust linnetyg. Då ser de inte så anskrämliga ut.
    Toppen bra idé om de inte går att få in i ett skåp!
    MildaMaränger skrev 2008-05-12 19:58:26 följande:
    kolla härsvt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp&a=109608...jag vill inte......eeeeeeeeeeeeernst!!! kom tillbaka.. jag gillar inte henne... hon gör så skrikiga saker jämt
    Håller med... det blir lite FÖR galet med henne.... Sen gillar jag iofs inte Ernst men han är ju rena drömmen i förhållande till henne...
  • numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-05-12 21:45:18 följande:
    Ett dödsfall till. Två st på en vecka. Den här gången en äldre släkting till maken på 72 år men de behövs de med.Cancer här med. Jag hatar cancer Var hämtar ni energi när ni som bäst behöver den? Hur gör man för att hålla det på avstånd?
    usch va tråkigt att höra....det är så hemskt med dessa sjukdomar! Just nu tror jag det kan vara bra att komma ut i naturen en del (om man nu gillar att vara ute) ....ta in allt det vackra, plocka en bukett blommor och bara känna doften av det underbara *kram*
  • numberone
    Truffles skrev 2008-05-13 11:08:11 följande:
    Skönt att höra. Ni som har målat på fanér, är det svårare att få färgen att fästa eller risk för att den lossar då man lägger på färgen? Någon som har något tips att komma med?
    Många har köpt en fästgrund färg först och målar sen på den för att färgen inte ska "glida av"... Vi hade sån färg när vi målade vårt kakel i köket...
  • numberone
    Truffles skrev 2008-05-13 11:35:59 följande:
    Är det den "vanliga" lackfärgsgrunden? Och hur mycket måste man egentligen slipa? På teakbordet jag slipade upplevde jag att det tog himla ojämnt och nästan blev vågigt. Någon som känner igen det?
    oj det har jag faktiskt ingen aning om....
Svar på tråden Vita tråden del 8