Vita tråden del 8
Jag tror att det var SIBA som hade erbjudande, men det borde finnas fler...
Tjock kulan skrev 2008-06-15 17:24:50 följande:
Jag tror att det var SIBA som hade erbjudande, men det borde finnas fler...
Tjock kulan skrev 2008-06-15 17:24:50 följande:
Absolut, om man är ammatör klarar man sig långt! Det är massa nadra grejer som man ska kolla också. Det brukar stå recensioner på kameror på olika sidor där man kan kolla och jämföra: digitalfoto.fpgroup.se/default.asp&sida=1037
Jag ska investera i en extern blixt, men ska ta en sigma istället för nikon.
Tjock kulan skrev 2008-06-15 18:25:16 följande:
Hihi.. jag tyckte att din första rosbild var jättefin!
Ja, det är sååå fint! Vi har det bara i ett rum, tyvärr... Lundbergs´ har färdiga paket om du vill ha en extra hög med platta mellan, vi har en "vanlig" hög från www.gapro.se !
Jag ska kolla om jag har nån bild på rummet, men det lär vara med byggkaos och så. jag tycker inte alls att du är galen, jag skulle göra likadant om vi hade orken att börja om !!
Jezzika- jag hittar ingen vettig bild, men om du klickar på den här i bloggen så ser du ganska bra! mimmi-magnolia.blogspot.com/search%3A00%3A00%2B02%3A00&max-results=7 . Det är i sovrummet, glömde visst att skriva det.
Marylo- tror att det finns som heter skovshed möbler, men sen finns gamla klassiker från www.grythyttan.se och nya klassiker (?) från www.guteform.se ! KWA och Brafab och andra stora tillverkare har väl en del att erbjuda också... är det nåt särskilt du vill ha? Jag tycker att Ikeas Mälarö är fint och prisvärt, men det kanske bara får plats två stolar till den...
Tack sötis! Hoppas det blir ännu bättre sen, när byggdamm och papp är borta !
Kajsa- vad fin den var!
Ja, herregud! :-O
Kajsa 77 skrev 2008-06-16 21:37:16 följande: