-
Nu har jag kikat in. Såg räknaren så det verkar fungeraAnjo2 skrev 2008-06-23 10:39:40 följande:Är det någon som har lust att kika in i min blogg, jag håller på att försöka fixa med min besöksräknare. Försöker få den att funka....
-
God kväll!
LoM- Grattis, gud så kul
Kajsa- Jätte snyggt, ser verkligen ut som ett riktigt mysrum
Jezzika- Åh va tråkigt att missa så jätte fina saker
-
God morgon!
Oj vad jag är virrig! Idag fyller sambon år och jag älskar födelsedagar, blir lite sådär pirrig som man blev på julafton när man va liten och i år är extra roligt för Anton kan hela ja må han leva och förstår ju verkligen att pappa fyller år.
Eftersom jag har jätte svårt att sova på nätterna nu så tänkte jag att det är lika bra att jag går upp när jag vaknar eftersom jag ska hämta tårtan innan jag och sonen grattar pappa på sängen. Tittade tyvärr inte så noga på klockan innan jag hoppade i kläderna och åkte till bageriet, klockan va bara halv sex och de hade inte ens öppnat än, jag trodde klockan va strax innan sju. Så nu sitter jag här och väntar på att få åka iväg igen.
-
Hi hi ja jag har längtat så efter det här för jag tycker det är så mysigt nu när sonen och jag kan göra saker tillsammans och han förstår vad vi gör, har övat på sången och ritat en teckning till pappa som vi ramat in så han kan ha den på sitt kontor.LinaoMatilda skrev 2008-06-24 06:12:42 följande:Anton: nej men stackare! Men visst är det kul med födelsedagar
Men du är morgonpigg utan att det är födelsedag!? :) -
Nu har jag hämtat tårtan så nu är det snart dax att väcka sonenLinaoMatilda skrev 2008-06-24 06:22:04 följande:Anton: Definitivt inte morgonpigg. Men jag har två morgonpigga barn De sitter och leker med lego nu. Ska ni ha stort kalas idag? Låter mysigt med tårta, sång och tavla!
I kväll är det bara sambons föräldrar som kommer. Jag fyller år om precis en vecka så vi brukar slå ihop våra kalas och nu ska ju bebisen komma när som helst oxå så vi får se vad vi (jag) orkar med. -
Jag har vita gardinstänger från ikea. Finns bilder i bloggen http://inredningsdrommar.blogspot.com/search/label/Matsalmimmamum skrev 2008-06-24 07:40:57 följande:En heeelt annan fråga, har IKEA VITA gardinstänger?
-
Morning!
Här sover hela familjen utom jag. Förstår inte att det ska vara helt omöjligt att sova lite längre.
Härligt väder med klarblå himmel och sol är det iaf
-
MM- Tråkigt att du inte mår bra. Håller oxå tummarna för att den lilla vill komma snart. Såg att du letar efter ljusrosa ljus. Jag har köpt på blomsterlandet
-
Hur mår du idag, känns det nå´t bättre?Peak skrev 2008-06-25 09:05:40 följande:INOX - håller med de andra, det är ju antagligen någon som inte har mycket bättre för sig och som är avundsjuk! Titta på alla andra FINA kommentarer du fått istället och tänk bort den dumma!Den som inte tyckte du uppdaterat osv ville kanske väl, menade att den tyckte om din blogg och därför vill se mer!
-
Hoppas att det blir någon förändring när du pratat med dem så du slipper gå runt och känna såhär. Tycker du gör rätt i som tar upp det iaf, man ska ju inte behöva gå runt och må dåligt. Kramar och hoppas du får en bra dagPeak skrev 2008-06-25 09:39:41 följande:nja...svårt att sova igår kväll, låg mest och funderade. Och ska prata med en eller flera av cheferna idag, men tror även jag ska prata med min chef eller vad de kallar sig på bemanningsföretaget om de har något annat som kan passa för detta är ju segt!men det går ju inte att förklara hela min arbetssituation här heller det skulle bli en halv roman, men det är ju ganska svårt att säga till om att man vill ha mer jobb hela tiden, jag kände från början att jag ville ligga lite lågt med det för jag var rädd att de skulle upptäcka att de inte behöver min tjänst, de har ju rätt att säga upp mig när som helst!Men tack för att du frågar!fast jag ska inte tjata om det här mer nu! Ska skona era ögon!