Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

mimmamum- Nu blev jag nervös att mitt blocketfynd som jag ringde och paxade igår ska vara borta. Usch va trist för dig med lönen, och superirriterande när man inte vetat om det sen innan att det fungerar så. Tyvärr har jag ingen aning hur det brukar vara.

• Anton2005

mimmamum-dessa är det som sambon ska hämta hem idag www.blocket.se/vi/16915502.htm malins-ja annars blir jag sur om han sålt dem beep beep- har inte bestämt om de ska bli vita än. Lutar nog åt att jag behåller dem som de är och syr vita dynor till och kanske köper ett par små gant kuddar och sätter i. Har precis sprayat färdigt ett par stota rottingfotöljer till hallen på övervåningen som jag hoppas kunna visa bilder på snart

• Anton2005

Beep beep- Jag har nå´t fel på min familelivssida för jag kan inte besvara meddelanden och jag saknar alla symboler som man ska ha som plusmedlem. Jag har köpt vanlig stoppning till mina hjärtan, tycker det funkar bra

• Anton2005
    Kajsa 77 skrev 2008-06-27 20:31:14 följande:
    D40 säljs snart inte längre alls. Det är D60 som tar över nu. Den enda skillnaden har med något utsug av damm i linsen att göra. JAg ick tag i sista exemplaret på Elgiganten, och det var en engelsk bruksanvisning. Men det vittar ju. Bruksanvisningen läser man ju ändå inte! Eller så kanske man kan översätta den...Jag fick ge 3290:- för kameran och 200 för ett minneskort. 2GB.
    Toppen att du fick tag på en. Verkar som du fick bra pris oxå. Vi fick betala lite mer men jag är sååå nöjd med den. Måste nog köpa till en väska oxå känner jag.

Är så glad för nu står två små bruka fotöljer i rotting här hemma. En till Anton och en till lillen i magen. Sen kom sambon hem med det stora parasollet från Bruka, jätte fint
  • Anton2005
    MiaMariah skrev 2008-06-27 20:51:17 följande:
    Fluffiga - såhär ser den ut:www.furninova.seklart du ska bildbomba, det gillar vi!
    Fint och vilken bra färg på soffan
Svar på tråden Vita tråden del 8