Vita tråden del 8
Japp! Men jag tänker på täckande färg nu, lasyr är fint också, men det blir inte så shabby av den, tycker jag!? Men för all del, jag kan ha fel...
Japp! Men jag tänker på täckande färg nu, lasyr är fint också, men det blir inte så shabby av den, tycker jag!? Men för all del, jag kan ha fel...
Vi har inbyggda halogenspots i köket, det är praktiskt!
Videli- jag skulle måla golven vita. Lätt!
Anton- jag tycker att det gråa var fint, kanske skulle måla trappen vit... vill göra det själv här hemma, så jag är helt väck på vita trappor!
Hur möblerar men ett stort allrum, där man ska kunna sitta och titta på tv? Det är snedtak på de möblerbara sidorna... svårt att förklara, ska se till att få in en bild imorgon.
Ska man ha soffan mitt i rummet för att det inte ska bli svårt att se på tv?
Eller finns det nåt annat smart sätt? Flummig fråga kanske, men är det nån som har det så hemma?
Österlentösen- Jag tycker att den gamla stockholmsvita är fin, den är bruten med ockra. Se till att de bryter den åt dig (0502-y) och inte lurar på dig sen nya standardvita! (s0502-y) Jag har testat Beckers några gånger eftersom vi får ganska bra pris på den. Lycka till!
Ja, gärna om du orkar!
MiaMaria- tack! Det ser jättebra ut, nu ser jag hur jag kan möblera!
Det gjorde jag med, men han såg att det var skillnad när han blandade dem! Myckte skumt... i den gamla såg det ut som ockra, i den nya gult och svart... hmmm det är väldigt konstigt, men den gamla brytningen blev toppen!
Kajsa 77 skrev 2008-06-22 20:37:18 följande:
Jag har faktiskt funderat på det själv! De är ganska fina, tycker jag, men var ska man ha dem?
Jag vet inte om klematisen, mer än att den ska ha skugga vid foten! Jag såg billiga olivträd idag, en del rear ut dem på halva nu... vänta till hösten och fynda! Ikea tar in ibland också...