Vita tråden del 8
Är det nån som har klätt om en soffa? Jag tror att det är rätt dyrt att göra det hos en tapetserare, men det kanske kan vara värt det... Kan det gå på 10 000:- inkl. ett normaldyrt tyg för en tresits? *spekulerar*
Är det nån som har klätt om en soffa? Jag tror att det är rätt dyrt att göra det hos en tapetserare, men det kanske kan vara värt det... Kan det gå på 10 000:- inkl. ett normaldyrt tyg för en tresits? *spekulerar*
Kajsa- jag tycker att dagbädden är fin, men har hört att en del tyckar att den är oskön att ligga i! Provligg med andra ord..
Kajsa- såg om malmsten... har du nån länk? Tror att han har gjort snarlika, han har gjort massa olika modeller väl!?
Truffles- tack! Tårta sitter fint när man är hungrig och annars med för den delen!
Numberone- Grattis till lilla Ellen! Jag hoppas verkligen att ni mår, under omständigheterna, bra. Kram!
Videli- jag väntar också på sammakristallkrona, men den är som sagt va, ganska liten. Skulle hålla utkik på www.lauritz.com istället eller springa på auktioner.
Kajsa- vad duktig du är! Jag har bara glott på stolarna som jag köpte igår!
Den är så snygg! KÖP
Den här lampan var ganska mysig också; www.blocket.se/vi/16833756.htm
Nytt inlägg i bloggen! Vad är det här för ett skåp som jag ropade in igår? mimmi-magnolia.blogspot.com/
Litet, kanske 1,20!
Kajsa 77 skrev 2008-06-19 22:34:16 följande:
Kajsa- vad bra det blev!
Tjock kulan- ja, jag tror det blir ett leksaksskåp. Jag gav 90 kronor för det och det var dyrt på den auktionen!
Jag och Han- jag målar oftast i garaget!
malins- jag tycker att det skulle vara fint med ett vitt slagbord till stolarna! Att måla om skulle nog funka också!
Knyttis- fy vad hemskt att gå att oroa sig så där... men det kommer säkert gå bra, han är väl i de bästa händer! Och sen kommer han må mycket bättre!
Enji- glad midsommar på dig också!
Lasse- skönt att du tar med smegen till mig, jag känner att den vill till mig!